intervenció dels goes
Un home armat amb una escopeta s'atrinxera a la seva casa de Pontevedra
Al lloc s'hi van desplaçar efectius de la Policia Nacional des de la Corunya per provar de reduir-lo i controlar la situació
Està tancat a la seva vivenda amb els seus pares, amb qui hauria discutit hores abans de decidir cuirassar-se

12/06/2019 Furgoneta de la Policia Nacional. /
Des de les 21.00 hores d’ahir diumenge, un home de 44 anys armat, sembla, amb una escopeta, està atrinxerat a la seva casa de Cea (Vilagarcía), a la província de Pontevedra. Al lloc s’hi van desplaçar efectius del GOES de la Policia Nacional des de la Corunya per provar de reduir-lo i controlar la situació. A les 5.00 del matí d’avui dilluns, la situació no havia canviat.
L’home es va blindar després d’una discussió amb els seus pares. Al lloc s’hi han desplaçat efectius policials i un negociador perquè posi fi a aquesta actitud.
Segons han informat a Europa Press fonts policials, els fets van començar la nit d’aquest diumenge en una vivenda unifamiliar de dues plantes ubicada a la parròquia de Cea, on l’home resideix a la planta superior i els seus pares, a la baixa.
Després de mantenir una discussió amb els seus pares, amb qui té desavinences, han indicat les mateixes fonts, l’home s’ha atrinxerat a la vivenda amb una escopeta.
Al lloc hi han anat efectius dels Grups Operatius Especials de Seguretat (GOES) de la Policia Nacional, a més de patrulles del mateix cos de la zona i un negociador, han concretat les mateixes fonts.
Antecedents
Notícies relacionadesEl matí d’aquest dilluns els GOES ja han abandonat el lloc després que el jutjat no autoritzés l’entrada dels agents a la vivenda per no haver-hi perill per a terceres persones, ja que l’individu es troba sol amb l’arma.
L’home té antecedents per aldarulls anteriors, han assegurat les mateixes fonts policials, que han ratificat que aquest incident va començar per una discussió amb els seus pares, després de la qual va dir que no sortia de la vivenda.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Futbol Sis partits de sanció a Rüdiger, que els aprofita per operar-se
- Champions league Dembélé silencia l’Arsenal i acosta el PSG a la final de Múnic
- Apunt ¿S’ho imaginen?
- LA CITA DE MONTJUÏC Final guanyada, final per jugar
- PARTIT 100 AMB EL BARÇA Lamine Yamal: "La por la vaig deixar al parc de Mataró fa temps"