innovacions tecnològiques

Grupo BC adapta els seus serveis per evitar riscos de salut durant la pandèmia

L'empresa d'externalització de serveis bancaris i immobiliaris actualitza els processos amb una connectivitat segura i implementa serveis telemàtics

banco

banco

1
Es llegeix en minuts
Europa Press

Grupo BC ha reforçat els seus serveis per adaptar-los a les necessitats actuals derivades de la pandèmia de Covid-19, mitjançant solucions tecnològiques i altres procediments adequats als protocols establerts per a la protecció de tots els consumidors, garantint el compliment de la normativa aplicable i les modificacions dels reials decrets promulgats.

L’empresa especialitzada en l’externalització de serveis bancaris i immobiliaris, que està present en set països, amb més de 4.200 empleats, ha adaptat així tots els seus serveis per recolzar els clients, entitats financeres, socimis, constructores, promotores, immobiliàries i ‘servicers’.

Transformació digital

Notícies relacionades

En aquest sentit, la transformació digital que ha emprès el grup els últims anys li ha permès posar en relleu les seves eines Cosmos i SDoc, actualitzant i optimitzant els processos amb una connectivitat segura, integrant funcions dels diferents intervinents del mercat immobiliari i hipotecari i implementant serveis útils de forma telemàtica que eviten les activitats presencials innecessàries. D’aquesta manera contribueix a frenar l’expansió de la malaltia.

En aquesta situació, Grupo BC està donant suport a les entitats financeres per a la formalització, firma i gestió de les moratòries hipotecàries, dels refinançaments necessaris, tot i que no s’acullin a les situacions requerides, de les línies ICO per a l’ajuda de les empreses i els ciutadans afectatsrecolzant alhora les socimis i immobiliàries en el tractament d’aquestes línies en benefici dels seus arrendataris i d’ells mateixos.