per a vehicles
Un poble de Càceres instal·la arcs desinfectants anticoronavirus
Llancen una solució d'aigua amb hipoclorit sòdic per netejar els cotxes
L’Ajuntament de Gata (Càceres) ha instal·lat dos arcs desinfectants a les dues entrades al poble per descontaminar els vehicles que accedeixin a la localitat i així donar «la màxima seguretat i la màxima prevenció» als veïns en vista de la situació actual de crisi sanitària per la Covid-19. Així ho ha assenyalat l’alcaldessa, Cristina Rodríguez.
«Ens semblava una mesura bastant eficaç per als vehicles, sobretot pels transportistes, els comercials i repartidors, que són els que més venen al poble a entregar menjar i altres, perquè la població és a casa i no en surt», ha afirmat Rodríguez. «Ens semblava la forma més eficaç perquè no arribi el virus al poble», ha dit a Europa Press.
Sensor de moviment
Notícies relacionadesPer explicar el funcionament d’aquests arcs, l’alcaldessa ha assenyalat que «porten un sensor de moviment i quan detecten el vehicle, que ha de passar a una velocitat molt, molt reduïda, s’activa i emet una solució d’aigua amb hipoclorit sòdic per desinfectar» el cotxe.
Rodríguez ha ressaltat la «bona acollida» que ha tingut aquesta mesura entre els veïns, ja que l’objectiu és «intentar protegir» la població.
- Racons emblemàtics de Catalunya L'increïble poble de conte a menys de 40 minuts de Manresa
- Programa solidari Catalunya es bolca contra el càncer en ‘La Marató 2025’
- Segona vida (25) / LUIS MILLA "Hisenda em va fer una inspecció quan me’n vaig anar del Barça al Madrid"
- Lloc recomanat El petit poble de Tarragona que 'National Geographic' considera "una obra d'art"
- ChatGPT La IA aposta per aquest barri de Barcelona per viure: "On tradició i modernitat es troben"
- 'El segon cafè' de La 2Cat L'Editorial de Cristina Villanueva: Forçats a somriure
- Canvi històric Tendència global, seguretat, immigració…: Cinc claus per entendre la victòria de l’ultra Kast en les eleccions de Xile
- Registres meteorològics Catalunya registra acumulacions de fins a 150 litres per metre quadrat en un sol matí després del pas de la borrasca Emilia
- Òbit Mor Gerard Suñé als 23 anys, promesa del rem nacional
- Terrorisme Arsen Ostrovsky, advocat israelià: sobreviure a l’atac de Hamàs el 7-O i ara al de la platja d’Austràlia
