per a vehicles
Un poble de Càceres instal·la arcs desinfectants anticoronavirus
Llancen una solució d'aigua amb hipoclorit sòdic per netejar els cotxes
L’Ajuntament de Gata (Càceres) ha instal·lat dos arcs desinfectants a les dues entrades al poble per descontaminar els vehicles que accedeixin a la localitat i així donar «la màxima seguretat i la màxima prevenció» als veïns en vista de la situació actual de crisi sanitària per la Covid-19. Així ho ha assenyalat l’alcaldessa, Cristina Rodríguez.
«Ens semblava una mesura bastant eficaç per als vehicles, sobretot pels transportistes, els comercials i repartidors, que són els que més venen al poble a entregar menjar i altres, perquè la població és a casa i no en surt», ha afirmat Rodríguez. «Ens semblava la forma més eficaç perquè no arribi el virus al poble», ha dit a Europa Press.
Sensor de moviment
Notícies relacionadesPer explicar el funcionament d’aquests arcs, l’alcaldessa ha assenyalat que «porten un sensor de moviment i quan detecten el vehicle, que ha de passar a una velocitat molt, molt reduïda, s’activa i emet una solució d’aigua amb hipoclorit sòdic per desinfectar» el cotxe.
Rodríguez ha ressaltat la «bona acollida» que ha tingut aquesta mesura entre els veïns, ja que l’objectiu és «intentar protegir» la població.
- Barcelona Global Sara Schiavone, especialista en turisme i esdeveniments italiana: «Barcelona té el poder de ser una ciutat nova cada dia»
- Falta la identificació Localitzat el cadàver de l’home que es buscava des de fa tres dies al riu Mogent de Llinars del Vallès
- La caixa de ressonància La botiga de discos més petita i atapeïda del món
- Protesta L’habitatge i Palestina irrompen a la multitudinària manifestació del 8M a Barcelona
- 11 PORTERIES A 0 A LA LLIGA Lamine + Joan Garcia, l’equació perfecta que sosté el Barça
