a pradejón
Denunciades set persones per muntar una barbacoa a La Rioja
La Guàrdia Civil sanciona el grup, que va ser delatat per una enorme columna de fum negre
La Guàrdia Civil a La Rioja ha denunciat per incomplir l’estat d’alarma declarat pel coronavirus set persones que feien una barbacoa en un descampat urbà del municipi de Pradejón, a La Rioja, on van ser sorpreses al ser delatades per una enorme columna de fum negre. Els denunciats van dir als agents que solen realitzar tasques de crema d’escombraries i d’abonar el terreny amb fems, per això havien encès la foguera, però no van trobar una justificació que expliqués la graella que tenien.
En una nota, la Guàrdia Civil ha afegit aquest dimarts que, entre les seves últimes actuacions a La Rioja, figura l’auxili que van prestar a un home que es va quedar atrapat dins del seu vehicle al riu Cidacos al seu pas per Autol. Aquest home, després de ser ajudat a sortir, no va poder justificar el seu desplaçament, motiu pel qual ha sigut denunciat per incomplir l’estat d’alarma. El sinistre es va comunicar a la companyia asseguradora perquè extregui el tot terreny.
Una altra barbacoa denunciada a Alacant
Notícies relacionadesEl cas de la barbacoa de Pradejón no ha sigut l’únic en les últimes hores. Agents de la Guàrdia Civil van denunciar set joves d’entre 19 i 32 anys diumenge després de sorprendre’ls quan presumptament celebraven un aniversari amb una barbacoa a les zones comunes d’una urbanització de Guardamar del Segura (Alacant).
Va ser la trucada d’un particular la que va alertar de la celebració d’aquesta festa, segons ha explicat la Guàrdia Civil en un comunicat. A l’arribada dels agents, van trobar set persones que pel que sembla estaven celebrant un aniversari, en què no faltaven begudes alcohòliques, barbacoa i vestimenta festiva. Tots aquests joves van ser proposats per a sanció per incomplir les restriccions decretades en l’estat d’alarma per contenir la pandèmia del coronavirus.
- Sancions Possible multa per posar un cartell d’alarma a casa sense tenir el servei contractat: fins a 100.000 euros
- Nova hora La Oreja de Van Gogh ha d’endarrerir la venda d’entrades de la seva gira 2026 amb Amaia Montero i llança un comunicat explicant-ne el motiu
- Reforma horària El final del canvi d’hora obre la porta que Espanya recuperi el seu fus horari natural
- La caòtica presentació de ‘Lux’
- "Espanya té dues grans capitals europees: Madrid i Barcelona"
- Digues adeu a la tosca de la dutxa amb aquests senzills remeis casolans
- Nova data Bad Gyal farà un tercer concert al Palau Sant Jordi de Barcelona
- La indústria de la longevitat Les teràpies cel·lulars antienvelliment desembarquen a Espanya amb tractaments de fins a 10.000 euros
- AJUDA DEL GOVERN ¿Com es poden demanar les ajudes de 10.000 euros al mes per a pacients amb ELA en fase avançada?
- Hàbits culturals Els catalans amb subscripció a plataformes digitals es disparen en tres anys fins al 78%