a Madrid
Mor el primer militar per coronavirus, un sotstinent de l'Exèrcit de l'Aire
Es tracta del sotstinent Palencia, destinat a la base aèria de Cuatro Vientos

zentauroepp52913421 ejercito del aire200331192822 /
Després de les morts a les files dels sanitaris i les forces de l’ordre desplegades en la lluita contra la pandèmia del coronavirus, ara el Covid-19 ha causat la seva primera víctima entre les files militars. Es tracta d’un sotstinent de l’Exèrcit de l’Aire, que va morir la setmana passada, segons han confirmat a Europa Press fonts de les Forces Aèries espanyoles.
El militar, el sotstinent Palencia, estava destinat a la base de Cuatro Vientos, a Madrid. Asfaspro, l’Associació Professional de Sotsoficials de les Forces Armades, ha emès un tuit lamentant la pèrdua i donant el condol a la família del mort.
Nuestro más sentido pésame a la familia y compañeros del Subteniente Palencia del @EjercitoAire, fallecido el día 29 por #COVID19
— asfaspro (@ASFASPRO) 31 de marzo de 2020
172 infectats
Notícies relacionadesSegons les últimes dades ofertes pel Ministeri de Defensa, a partir de la roda de premsa de divendres passat, actualment hi ha 172 militars infectats per coronavirus.
- L’home que ‘va predir’ l’apagada
- Les renovables generaven el 74% de l’electricitat en el moment de la fallada
- Investigació Així era la «casa dels horrors» d’Oviedo: els tres germans alliberats, d’entre 8 i 10 anys, no anaven a classe, dormien en bressols i portaven tres mascaretes posades
- Efemèride Blanquejar Hitler 80 anys després
- Estalvi Un milionari revela quina és la manera d’estalviar amb un salari baix
- Successos Detinguts tres menors a Mataró per la brutal agressió a un adolescent
- Equipament Glòries posa a prova la complicada convivència entre ciclistes i vianants
- Cita destacada BCN es bolca amb les Setmanes de l’Arquitectura
- Àrea natural El delta del Llobregat aposta pel turisme sostenible
- FESTIVAL DEL 26 DE JUNY AL 4 D’AGOST El Grec obre etapa amb Leticia Martín al davant i aposta per més música i teatre