LA VIDA NO TORNARÀ A SER COM ABANS
L'Imperial College augura que podrem sortir al carrer un de cada tres mesos pel coronavirus
Segons un estudi, no es recuperaran gaires de les rutines d'abans del confinament fins d'aquí a 18 mesos
zentauroepp52965024 milano italy 29 03 2020 medical staff in full protectiv200330180217 /
Mentre hi hagi una sola persona al món amb el virus, els brots continuaran desencadenant-se sense control llevat que s’instaurin controls estrictes i mesures d’aïllament per contenir-los. Així ho han assegurat en un informe recent els investigadors de l’Imperial College de Londres (Regne Unit), en què asseguren que per acabar amb la pandèmia de coronavirus faran falta mesures d’aïllament social prolongades en el temps.
Segons el model que proposen en l’informe, s’haurien d’imposar mesures d’allunyament social més extremes cada vegada que els ingressos a les ucis despuntin, i suavitzar-les al reduir-se la quantitat de les persones ingressades.
Notícies relacionadesSegons aquest estudi, els investigadors conclouen que l’allunyament social i el tancament d’escoles s’haurien de produir aproximadament dos terços del temps, és a dir, que de cada tres mesos, tan sols un podríem sortir al carrer i, tot i així, aquell mes, la vida no hauria de tornar a ser com era fins aleshores.
Els investigadors proposen que sigui així fins que hi hagi una vacuna disponible, una cosa que no s’espera, com a mínim fins d’aquí a 18 mesos.
- Al Fòrum Municipalisme de EL PERIÓDICO i Prensa Ibérica Balmón crida a construir més habitatge per apaivagar la frustració social: "Si no ho fem bé, això serà una bomba"
- Detingut l'agressor de la pallissa de Sant Joan de Vilatorrada
- Estatut Marc Fracàs de la segona reunió entre Sanitat i els sindicats: els metges tornaran a la vaga del 27 al 30 d’abril
- Un home cau per una finestra a Manresa després d'una discussió a la llar
- Sanitat Epidèmia d’alopècia entre les adolescents: l’ozempic, les dietes i el 'clean look', les seves causes
