Propagació del Covid-19
El fiscal i els advocats del cas de la Urbana, aïllats pel positiu en coronavirus de Rosa Peral
El contagi de la principal acusada del crim del seu nòvio obliga també a aïllar la presó de Wad-Ras, on compleix presó preventiva

zentauroepp52804790 rosa peral200319125457 /
Rosa Peral, l’acusada pel crim del seu nòvio de la Guàrdia Urbana, ha donat positiu en coronavirus i la seva situació ha obligat a aïllar durant 15 dies el fiscal del judici i els advocats de l’acusació particular i defensors, informa Jesús G. Albalat. A més, també s’ha posat en quarantena totes les preses del centre penitenciari de Wad-Ras, on Peral compleix presó preventiva, segons fonts penitenciàries.
El Departament de Justícia ha informat que la sala de vistes, la sala adjacent i els calabossos de l’Audiència de Barcelona ja han sigut desinfectats.
L’acusada ja va faltar a l’última sessió del judici amb jurat al·legant malaltia. El jurat del crim de la Guàrdia Urbana jutjat a l’Audiència de Barcelona va rebre aquest dimecres l’objecte del veredicte i continua deliberant. El jurat estarà incomunicat durant la seva deliberació i haurà de contestar una llista de 27 preguntes que configura l’objecte del veredicte, ha informat el Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC).
Notícies relacionadesAquest judici ha tingut 26 sessions en vista pública, des del 3 de febrer fins a aquest dimarts, 17 de març, amb un jurat que va quedar escollit el 31 de gener, i els seus integrants, a través del magistrat president, tal com preveu la llei, han realitzat 169 preguntes.
El judici als acusats Rosa Peral i Albert López, agents de la Urbana, per presumptament haver assassinat el nòvio d’ella, també agent del cos, Pedro R., ha tingut 26 sessions i hi han intervingut 57 testimonis, 38 pèrits i 15 forenses.
- Això és el que significa que els fills no facin cas als seus pares a la primera, segons el psicòleg Álvaro Bilbao
- Tragèdia a Lleida Jordi i Omar, les dues víctimes de l'incendi de Torrefeta: "Vam sortir a buscar-los, però era com estar a l'infern"
- Investigació oberta El nen mort a Valls va estar tot el matí al cotxe mentre el pare treballava
- Universitat ¿Qui és Ramón Flecha, el catedràtic de la UB acusat d’abús sexual per 14 universitàries?
- La consellera de Salut, en contra d’ampliar el Prat
- Universitat ¿Qui és Ramón Flecha, el catedràtic de la UB acusat d’abús sexual per 14 universitàries?
- Alejandro Valverde: "Pogacar és el candidat a la victòria, però no ho tindrà fàcil amb Vingegaard"
- Despullar un sant
- ¿Violència gratuïta o esport noble?
- Scariolo anuncia que deixa la selecció després de l’Eurobasket i posarà rumb al Reial Madrid