SUSPENSIÓ DE CONGRESSOS I ACTES COMMEMORATIUS
Interior publica un document per protegir els Mossos del coronavirus
La Generalitat emet una nota per suspendre la celebració de «congressos, seminaris» i activitats similars de caràcter presencial que tinguin lloc a Catalunya, així com assistir-hi dins i fora de la comunitat
zentauroepp13550027 barcelona barcelon s 08 07 2010 suplemento sobre el uso200309235321
La Generalitat ha emès aquest dilluns unes recomanacions per als agents dels Mossos, de Protecció Civil, els bombers, els centres d’atenció i gestió del 112 i altres col·lectius similars. Entre altres mesures, el document prohibeix la celebració de «congressos, seminaris» i activitats semblants de caràcter presencial que tinguin lloc a Catalunya, així com assistir-hi, tant dins com fora de Catalunya.
Les activitats de caràcter formatiu es podran celebrar «si no comporten la presència nombrosa de persones alienes al centre», i es recomana l’ús de mètodes no presencials per portar-les a terme. Sí que es mantindran les formacions que es desenvolupin a l’Institut de Seguretat Pública de Catalunya, tot i que «sempre aplicant les mesures de seguretat que en cada moment estableixi l’autoritat sanitària» pertinent.
Notícies relacionadesEn aplicació d’aquestes recomanacions de la Conselleria d’Interior els Mossos suspenen, entre altres actes, l’homenatge als morts, els jubilats o la jornada de portes obertes del cos.
La nota informativa facilitada a les comissaries dels Mossos assegura que les recomanacions entren en vigor «el 10 de març i seran susceptibles de revisió en coherència amb la situació de cada moment».
- Patrimoni històric Alerta per la contínua demolició d’estacions de ferrocarril centenàries
- Els excessos de la paternitat Els pares helicòpter aterren a la facultat per protegir els seus fills
- La gestió de la dana Mazón va veure vídeos de les inundacions a El Ventorro i ara sospesa dimitir
- Anàlisi L’operació sortida de Mazón i la jugada a tres bandes: Catalá, Pérez Llorca i Mompó, en els llocs clau
- Mazón pacta la sortida amb Feijóo al marge del PP valencià
- A cinc comarques Prova d’alerta de Protecció Civil a Catalunya: l’alarma que han rebut 5 milions de veïns de l’àrea de Barcelona
- Crisi a la Generalitat Valenciana Mazón dimiteix sense convocar eleccions i apel·la a Vox per nomenar un nou president
- La tarda que Lamine va fer un petó a l’escut
- El Barça s’aferra al seu atac
- Una periodista ‘d’alt impacte’ atrapada a El Ventorro
