ES TROBAVA A L'UCI
Mor el nadó que feia vuit dies que estava ingressat després de l'incendi d'un pis a Huelva
En el sinistre van morir la mare i l'oncle del nadó, de 24 i 15 anys, respectivament
El nadó de 16 dies afectat dimarts passat 7 de gener en l’incendi registrat en una vivenda de la barriada de La Hispanidad, a Huelva capital, ha mort després de vuit dies ingressat a la UCI Neonatal de l’Hospital Juan Ramón Jiménez de Huelva.
Des del centre hospitalari s’ha informat que el nounat ha mort aquest dimecres a la nit «al no poder superar l’estat de gravetat que ha presentat des del primer moment».
La direcció de l’hospital i els seus professionals, d’una manera especial els que han estat atenent-lo permanentment, «s’uneixen al dolor de la família en aquests duríssims moments».
Reanimat i traslladat a l’hospital
S’ha de recordar que el nounat va ser rescatat de la vivenda en parada cardiorespiratòria pels bombers i després de ser reanimat va ser traslladat a l’hospital.
Continua també ingressada a la Unitat de Cremats del Virgen del Rocío de Sevilla l’àvia del nadó, de 50 anys, que presenta cremades al 30% del cos.
En l’incendi van morir un menor de 15 anys i una jove de 24, els dos germans, i ella era la mare del nounat.
Els membres de la família que van salvar la seva vida estan instal·lats al pis d’emergència facilitat per l’Ajuntament de Huelva; una vivenda de sis dormitoris i tres banys amb tot el necessari per poder viure en condicions òptimes.
Així mateix, continuen rebent recolzament psicològic de Creu Roja per poder suportar la tragèdia de la millor manera.
L’origen del foc pot ser que fos un braser
Notícies relacionadesEl foc es va originar el 7 de gener passat poc abans de les 7.40 hores, quan una desena de veïns van alertar el centre de coordinació de fum i flames en una vivenda ubicada en una quarta planta al carrer de Salvador Rueda al barri de La Hispanidad.
La Policia Científica que investiga les causes de l’incendi, que es va iniciar a la sala –que va quedar completament calcinada–, va determinar després de la primera inspecció que el seu origen pot ser que fos un braser.
- Altes temperatures Dones grans que es confinen per «no morir» de calor: «Em tanco amb un ventilador, tres ampolles d’aigua... i les telenovel·les turques»
- Medi ambient Els pops fugen d’Espanya i envaeixen les costes britàniques: aquest és el motiu
- Tips de les residències d’estudiants a Collblanc
- Incendis i tuits frenen Vox
- Evacuades més de 100 persones d’un refugi dels Picos de Europa
- 130.000 euros per 23 metres quadrats: així són els preus desorbitats dels 'minipisos'
- Barça Les seccions del Barça, damnificades pel fair play: «La intenció és continuar sent competitius»
- Catalunya acapara el nombre més gran de màquines escurabutxaques a Espanya: aquests els municipis més destacats
- Obituari Mor Eduard Carbonell, exdirector del MNAC i ideòleg de la identitat del museu
- Spam tecnològic El pla contra les estafes telefòniques permet bloquejar 48 milions de trucades i dos milions d’SMS fraudulents