S'investiga la mort d'una dona trobada flotant al riu Lagares de Vigo
La morta no portava documentació i no presentava signes de violència externs
policia-nacional-puerta-coche
La Policia Nacional investiga la mort d’una dona d’uns 70 anys, el cos de la qual ha sigut trobat aquesta tarda de dissabte alriu Lagares de Vigo. Segons han informat fonts de la investigació Europa Press, la dona no portava documentació i no presentava signes de violència externs, però s’haurà d’esperar a l’autòpsia per conèixer els motius de la mort.
El cadàver ha sigut tret de l’aigua després de rebre avís el 112 Galícia cap a les 17.00 hores que s’havia trobat un cos al riu Lagares, a l’altura del carrer de Severino Cobas, a Lavadores. Agents es troben pel barri preguntant a veïns per indagar sobre la persona trobada morta.
Entre altres mitjans, el 112 Galícia va mobilitzar aquest dissabte la Policia Nacional i Local, 061 i a bombers de la ciutat.
- Estil de vida natural La dieta d'Antoni Gaudí: extremadament senzilla i molt poc original
- Cultura viva «Tothom ha de ‘menjar teatre’ cada dia»: Cap Butaca Buida celebra la seva tercera edició amb el Pa del Teatre
- Tercera setmana de conflicte La guerra al Pròxim Orient posa en qüestió l’aliança estratègica del Golf amb els EUA
- De manera «imminent» El TSJC obliga el Parlament a penjar la bandera espanyola a la seva façana
- Rodalies Una avaria a l’R3 obliga a tallar la circulació entre Centelles i la Garriga
