S'investiga la mort d'una dona trobada flotant al riu Lagares de Vigo
La morta no portava documentació i no presentava signes de violència externs

La Policia Nacional investiga la mort d’una dona d’uns 70 anys, el cos de la qual ha sigut trobat aquesta tarda de dissabte alriu Lagares de Vigo. Segons han informat fonts de la investigació Europa Press, la dona no portava documentació i no presentava signes de violència externs, però s’haurà d’esperar a l’autòpsia per conèixer els motius de la mort.
El cadàver ha sigut tret de l’aigua després de rebre avís el 112 Galícia cap a les 17.00 hores que s’havia trobat un cos al riu Lagares, a l’altura del carrer de Severino Cobas, a Lavadores. Agents es troben pel barri preguntant a veïns per indagar sobre la persona trobada morta.
Entre altres mitjans, el 112 Galícia va mobilitzar aquest dissabte la Policia Nacional i Local, 061 i a bombers de la ciutat.
- Òbit Mor la periodista Sandra Carmona als 42 anys
- La nit de la pilota Mamarazzis: gresques i futbolistes
- Fractura a Barcelona Colau retira el pla de restriccions a bars i botigues de l’Eixample a l’últim moment per evitar una derrota
- Fractura a Barcelona «M’ha tornat a enviar el missatge tard»: l’última picabaralla en la ruptura de Colau i Collboni
- Troballa singular La NASA descobreix un os a Mart
- Accident de trànsit Quatre morts en un greu accident de trànsit a Saragossa
- Primera plana de l’edició impresa La portada d’EL PERIÓDICO del 28 de gener del 2023
- Almeria - Espanyol (3-1) L’Espanyol reprèn la seva pitjor versió i cau a Almeria en una nit nefasta
- Pla del PP Les 60 mesures de Feijóo
- Competició lírica La coreana Yewon Ha guanya la 60a edició del Concurs Tenor Viñas