règim de semillibertat

Concedeixen el tercer grau a Flores, l'empresari de la tragèdia del Madrid Arena

Va ser condemnat per imprudència greu al ser l'autor de cinc homicidis

GRA073 MADRID, 13/01/2016.- Miguel Ángel Flores (d), principal acusado por la tragedia del Madrid Arena, sentado en el banquillo de la Audiencia Provincial de Madrid junto a otros acusados, durante la segunda jornada del juicio por la tragedia ocurrida en el mencionado recinto en la fiesta de Halloween celebrada en la madrugada del 1 de noviembre de 2012. Flores, que hoy declara en la vista, se enfrenta a una acusación del fiscal de cinco delitos de homicidio por imprudencia grave y dieciséis de lesiones, lo que se traduce en una petición de pena de cuatro años de prisión y seis años de inhabilitación, la máxima que permite el Código Penal. EFE/Mariscal

GRA073 MADRID, 13/01/2016.- Miguel Ángel Flores (d), principal acusado por la tragedia del Madrid Arena, sentado en el banquillo de la Audiencia Provincial de Madrid junto a otros acusados, durante la segunda jornada del juicio por la tragedia ocurrida en el mencionado recinto en la fiesta de Halloween celebrada en la madrugada del 1 de noviembre de 2012. Flores, que hoy declara en la vista, se enfrenta a una acusación del fiscal de cinco delitos de homicidio por imprudencia grave y dieciséis de lesiones, lo que se traduce en una petición de pena de cuatro años de prisión y seis años de inhabilitación, la máxima que permite el Código Penal. EFE/Mariscal / Mariscal (EFE)

1
Es llegeix en minuts
El Periódico / Agencias

El Jutjat de Vigilància Penitenciària número 1 de Valladolid ha concedit el tercer grau a l’empresari Miguel Ángel Flores, condemnat per la mort de cinc joves durant un festa alMadrid Arena el 2012.

Notícies relacionades

Flores compleix a la presó de Segòvia la condemna de quatre anys de presó com a autor de cinc homicidis per imprudència greu imposada per l’Audiència Provincial de Madrid el 2016, segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia de Madrid.

El magistrat estima així el recurs interposat pel reclús contra la decisió d’Institucions Penitenciàries de mantenir-lo en segon grau i li atorga el règim de semillibertat, al qual es va oposar la fiscalia.