A Dehesas Viejas
Tres morts a l'incendi de la seva vivenda a Granada
Els morts són un matrimoni i el seu fill d'uns 40 anys
El foc s'ha produït a casa seva, a la localitat de Dehesas Viejas

dehesas-viejas
Tres persones de la mateixa família han mort aquest divendres a l’incendi declarat en una vivenda de Dehesas Viejas (Granada), segons han informat a Europa Press fonts del servei d’Emergències del 112.
Els fets s’han conegut després de l’avís de la Guàrdia Civil entorn de les 7.10 hores sobre un incendi en un immoble del carrer principal d’aquest municipi granadí i en vista de la possibilitat que dins hi haguessin diverses persones.
Al lloc dels fets s’han traslladat efectius sanitaris i del consorci de Bombers de Granada, que han informat de la troballa dels tres cadàvers, que segons les primeres indicacions podrien respondre als d’un matrimoni i el seu fill d’uns 40 anys.
Temes:
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»