Avís de facua
Ikea retira un pitet infantil per risc d'asfíxia
El tancament del botó podria desprendre's del teixit a l'estirar-lo o mossegar-se i produir l'ennuegada en cas de ser ingerit

noticia14569h
Facua-Consumidors en Acció ha alertat de la retirada del mercat del pack de pitets infantils Matvra en blau i vermell d’Ikea per possible risc d’asfíxia per als nadons. El tancament de botó podria desprendre’s del teixit a l’estirar-lo o mossegar-lo i fer que el menor s’ennuegués en cas de ser ingerit.
L’empresa ha indicat en un comunicat al seu web que aquesta retirada es fa després que s’hagin produït dos casos a Noruega i el Regne Unit, tots dos sense que els nadons necessitessin atenció mèdica.
Notícies relacionades«La seguretat dels nostres clients és la nostra principal prioritat a Ikea, motiu pel qual hem decidit retirar el pitet infantil Matvra, Blau/Vermell 2-pack com a mesura preventiva. Els pitets amb el mateix nom, Matvra, amb un estampat de fruites/verdures en verd/groc són segurs, ja que tant els materials com el disseny són diferents», explica l’empresa.
Ikea assenyala als usuaris que tinguin aquests pitets que deixin d’utilitzar-los i els portin a la botiga per reemborsar-los totalment o substituir-los per un producte similar, sense necessitat de presentar el rebut de compra.
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- El Govern aprovarà l’embargament dimarts després de superar els esculls
- El Rei agraeix a Al-Sisi el seu paper per a un alto el foc a Gaza
- Santa Tecla 2025 Tarragona i Mataró s'enfrontaran en un duel musical de bandes per commemorar els 100 anys del pasdoble 'Amparito Roca'
- Minimitzar les conseqüències L’oficina tècnica per coordinar les obres de Rodalies arrencarà a l’octubre
- ACTUALITAT BLAUGRANA El FC Barcelona prepara ja el retorn a l’estadi de Montjuïc
- Nou informa ANAR El ‘bullying’ creix a Espanya a causa del mal ús de la intel·ligència artificial
- A ALACANT Sánchez anuncia un pla de 13.000 milions, la inversió més gran de la història per als aeroports espanyols