AQUESTA MATINADA
Un menor mor atropellat a Tordera per un camioner que fuig
El conductor del camió ha sigut detingut poc després

zentauroepp49542716 17 06 2019 cotxe dels mossos barcelona sociedad catalu a e190824154236 /
Un menor ha mort atropellat aquesta matinada a l’N-II, al seu pas per la localitat de Tordera (Maresme, Barcelona), al ser envestit per un camió queha fugit, tot i que el conductorha sigut detingut poc després en un aparcament.
El Servei Català del Trànsit (SCT) ha informat que el menor caminava pel voral de la carretera per raons que es desconeixen, quan ha sigut envestit per un camió. Els fets s’han produït cap a les 02.07 hores d’aquest dilluns a l’altura del quilòmetre 681 de l’N-II, en direcció sud, quan el camió ha atropellat el noi menor d’edat i ha continuat la seva marxa sense aturar-se.
Els Mossos l’han localitzat poc després estacionat en un aparcament i n’han detingut el conductor.
Notícies relacionadesFins al lloc de l’atropellament s’hi han desplaçat sis patrulles delsMossos d’Esquadra i dues ambulàncies del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM).
Amb el menor mort aquest dilluns s’eleven a 131 les víctimes mortals en accidents de trànsit a les carreteres catalanes des de principis d’any.
- La vídua d’Andic demana als fills de l’empresari més diners de l’herència
- A Barcelona Un cotxe es precipita a la rambla del Carmel al sortir d’un pàrquing marxa enrere
- MÚSICA Rosalía anuncia un àlbum fet "per primer cop sense por del fracàs"
- Platja El pacífic poble a només 15 minuts de Santa Coloma de Gramenet: espectacular
- Enfrontament institucional El Govern es desmarca del xoc entre la RAE i el Cervantes
- Barcelonejant La fórmula de la Coca-Cola de Josep Cuní
- Actualització del codi ètic Barcelona en Comú limita a 12 anys els mandats dels càrrecs electes però obre la porta a excepcions en ple debat de la successió de Colau
- Obituari Mor Enric Canals, exdirector i membre de l’equip que va fundar TV3
- Deriva autocràtica Susan Stokes, investigadora de la Universitat de Chicago: «Als EUA tenim un president que actua com un dictador»
- Sanitat animal Una vintena de països ja han tancat la frontera al bestiar boví espanyol per la dermatosi, la llengua blava i la grip aviària