Nova alerta sanitària per listèria en una empresa de Màlaga
L'alerta està motivada perquè un producte de la firma 'Chicharrón Especial'
carcedo-castro /
La Conselleria andalusa de Salut i Famílies ha comunicat a l’Agència Espanyola de Seguretat Alimentària i Nutrició una nova alerta sanitària per listèria pel consum dels productes de la marca La Montanera del Sur, que produeix l’empresa Incarybe S.L., de Benaoján (Màlaga).
L’alerta està motivada perquè un producte d’aquesta firma, 'Chicharrón Especial’, ha donat positiu en les anàlisis provisionals de listèria que ha fet la Junta d’Andalusia.
Com a mesura de precaució, la Conselleria de Salut i Famílies ha immobilitzat tots els productes de la marca La Montanera del Sur, mentre que l’empresa ha aturat la producció d’una manera voluntària i la Junta ha decretat el tancament cautelar de la factoria i la immobilització cautelar de tots els productes d’aquesta firma.
- Complexitat a les aules L’escola catalana té només un educador o integrador social per cada 1.000 alumnes vulnerables
- La cuina d’una obra mestra Rosalía, una cap que sap escoltar
- Segona vida (23) / JORDI VILA-PUIG Jordi Vila-Puig, exjugador del Barça d’hoquei patins: "La meva vida és una aventura en el món de l’esport"
- El més alt de la Vall d’Aran El poble de Catalunya que recomana ‘National Geographic’: amb cases de pedra, moltes flors i unes vistes espectaculars del Pirineu
- LA CLAU En l'elefant de Manuel Valls
- Prensa Ibèrica llança Cauro, la seva nova agència que uneix creativitat i tecnologia
- ACTUALITAT BLAUGRANA De Jong, baixa contra l’Atlètic per un procés febril
- Imprudència mèdica Condemnats a penes de presó dos metges que es van deixar una tovallola a l’abdomen d’una pacient
- Funció Pública La Generalitat traurà 542 places addicionals de funcionari aquest any, la meitat dels quals de Bombers
- FISCALITAT Hisenda ajorna Verifactu fins al 2027 i dona un respir a més de 3,5 milions de pimes i autònoms
