La visita del ministre iranià al G-7 descol·loca Trump i altres notícies que has de saber avui
zentauroepp49565054 this handout photo obtained from the twitter account of iran190825203803
Les cinc notícies que has de saber avui per estar al corrent de l’actualitat:
1) Macron descol·loca Trump convidant el ministre d’Exteriors de l’Iran a la cimera del G-7. Mohammad Javad Zarif s’ha reunit amb el seu homòleg francès, Jean-Yves Le Drian, en una trobada per sorpresa al marge de la cimera del G-7 a Biarritz. Sánchez ha sigut un altre dels convidats del president francès, la qual cosa suposa un reconeixement al perfil internacional del president del Govern espanyol.
2) L’Armada farà detonar avui una bomba trobada a la Barceloneta. Bussejadors de la Guàrdia Civil han localitzat un artefacte a la platja de Sant Sebastià de Barcelona que podria procedir de la guerra civil. La bomba, submergida a tres metres de profunditat i a 25 metres de la sorra, ha obligat a desallotjar la platja.
3) Set morts a Mallorca en un xoc aeri. En l’accident, que ha tingut lloc als afores d’Inca, han perdut la vida els tres adults i dos menors que viatjaven en un helicòpter –el pilot, un matrimoni alemany i les seves dues filles– i els dos ocupants d’un ultralleuger, el pilot del qual, Juanjo Vidal, era un ciutadà valencià.
Notícies relacionades
4) Analitzem la cara i creu de la prostitució masculina. Així és la vida d’un gigoló.
5) Griezmann lidera la remuntada del Barça davant del Betis (5-2). Dos gols del francès fan oblidar les absències i el Camp Nou ovaciona els joves Carles Pérez i Ansu Fati. Valverde ha tingut paraules d’elogi per al davanter.
- Espai natural L'impressionant monestir entre cingleres i salts d'aigua que ja es pot visitar
- EUFÒRIA ALS MERCATS Les borses repunten i el petroli cau dels 100 dòlars davant el possible anunci de Trump sobre l’Iran
- Combustibles Preu de la gasolina i del dièsel avui, 1 d’abril a Espanya per la Guerra de l’Iran: lleugera caiguda de la sense plom 95 davant de la lleu pujada del dièsel
- Dubai Dos joves catalans lluiten per mantenir activa la seva agència de viatges a Dubai malgrat la guerra: «No pensàvem tornar a veure reserves tan ràpid»
- Sol i estabilitat Previsió de l’AEMET per a Setmana Santa: així serà el temps aquests dies
