AHIR, A SANT FELIU DE GUÍXOLS
Una dona mor ofegada a Girona i eleva a 22 les víctimes d'aquest estiu
El cap de setmana passat tres persones més van perdre la vida a la costa catalana
11054084 59
Una dona de 86 anys i de nacionalitat espanyola ha mort ofegada el migdia d’aquest dilluns a la platja de Sant Pol a Sant Feliu de Guíxols (Baix Empordà), segons un comunicat de Protecció Civil.
Hi han intervingut dues unitats terrestres i un helicòpter medicalitzat del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM), dues patrulles dels Mossos d’Esquadra, la policia local i la Guàrdia Civil.
El telèfon d’emergències 112 ha rebut una desena de trucades a les 13.30 hores dient que una persona s’havia ofegat a la platja i que l’havien tret inconscient de l’aigua.
Els socorristes presents a la platja han fet les primeres maniobres de reanimació cardiopulmonar fins a l’arribada del SEM, però no han donat resultat.
La platja de Sant Pol, al límit amb el municipi de Platja d’Aro, comptava amb bandera verda quan s’ha produït el succés.
Cap de setmana fatídic
Notícies relacionadesAmb la dona morta aquest dilluns ja són 22 les persones que han mort a les platges catalanes durant aquest estiu, quatre d’elles en els últims tres dies.
Dissabte passat, un nen de 4 anys i el seu pare, de 29, tots dos de nacionalitat francesa, van morir ofegats a la platja de Riells de l’Escala. Tan sols unes hores abans, un home, de 70 anys, va morir a la platja de Garbí de Calella, al Maresme.
- Gastronomia Jordi Cruz, xef, mostra al país què és un autèntic pa amb tomàquet: 2.000 reaccions dels andalusos
- Entrevista Manolo García i Quimi Portet: «El Último de la Fila és tornar a casa; estàvem bojos per la música i això ens continua unint»
- Cine Càsting sense aglomeracions per al film dels Beatles a Barcelona: «Que em rapin si volen»
- Guerra a l’Orient Mitjà L’Iran veu el reinici de la guerra com «l’escenari més probable» atès el fracàs de les negociacions amb els EUA
- Successos Detingut per assassinar la seva exdona amb un ganivet a Esplugues de Llobregat
