esdeveniment
Mor un home ofegat en una platja de Calella
La víctima, d'uns 70 anys i la identitat del qual encara no es coneix, eleva a 19 les morts en platges catalanes aquest estiu
zentauroepp26765244 soc calella190817151018 /
Un home d’uns 70 anys ha mort al migdia d’aquest dissabte a la platja Garbí de Calella (Maresme), amb la qual cosa ja ascendeixen a 19 les persones que han mort en platges catalanes al llarg de l’estiu del 2019, segons ha informat Protecció Civil en un comunicat.
L’home es trobava a l’aigua en estat inconscient i ha sigut rescatat des d’una embarcació particular que l’ha portat fins a la sorra, on se li han practicat maniobres de reanimació cardiopulmonar, que han resultat infructuoses.
La víctima no portava cap documentaciói, de moment, se’n desconeix la identitat, l’edat exacta i la nacionalitat.
Notícies relacionadesEl 112 ha rebut l’avís a les 12.08 i s’han activat dues ambulàncies del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM) i dues patrulles de Mossos d’Esquadra, que investiguen les dades del mort.
La platja de Garbí compta amb servei de vigilància i socorristes, i en el moment dels fets onejava la bandera verda.
- Un terç de la plantilla Convocada una vaga indefinida a Avis a Barcelona per un ero que afecta 132 empleats
- Concurs gastronòmic La millor croqueta de Barcelona, a punt de revelar-se: podràs ser a l’esdeveniment gratis
- Carxofes Martín Berasategui, xef: "Les carxofes amb cloïsses més gustoses es fan amb brou de peix, una cullerada de farina i 150 ml de vi blanc"
- Gastronomia Jordi Cruz, xef, mostra al país què és un autèntic pa amb tomàquet: 2.000 reaccions dels andalusos
- Barcelonejant Ferran Adrià i Rigoberta Bandini brillen en una nit d’estrelles
