A LA COSTA BRAVA
La policia local desmantella una festa il·legal en una cala de Lloret
zentauroepp1699260 cala banys190708103556 /
Agents de la Policia Local de Lloret de Mar (la Selva) han desmantellat aquest diumenge de matinada una festa il·legal a la cala Sa Boadella. Els organitzadors de l’esdeveniment són veïns de Barcelona que van portar fins i tot un generador i diversos aparells de so. Ara el consistori investiga si s’han produït esdeveniments similars en altres punts de la Costa Brava.
L’alerta la van donar els taxistes que van portar els assistents de la festa fins a la cala, a més dels veïns que es van queixar pel xivarri de la música. A les cinc de la matinada la Policia Local va irrompre a la cala. Hi van localitzar fins a 150 persones, a més de l’equip de so, cartells, llums i un generador.
Els arrestos s’han produït a peu de platja. Els agents van denunciar almenys quatre organitzadors, que ara s’enfronten a multes de fins a 100.000 euros per haver infringit la llei d’Espectacles a Catalunya. El regidor de seguretat de Lloret, Jordi Sais, ha anunciat que la investigació continuarà oberta. En primer lloc per saber si hi ha més implicats en aquests fets, i en segon lloc per descobrir si hi ha hagut festes similars en altres punts de la Costa Brava.
- Mendicitat digital Morir en directe per un repte d’internet
- Comerç Aquests són els horaris i centres comercials que obren aquest diumenge a Barcelona
- Campanades L'enginyeria artesanal del vestit de les campanades de Pedroche: dotze anys d'història i una tiara de mascareta
- Multes per als cotxes B en les zones de baixes emissions
- La passarel·la de les campanades
- Àpats i benestar emocional Marta León, experta en salut hormonal: "El moviment és el major antidepressiu i ens el traiem durant les festes de Nadal"
- Estratègies enfrontades La Xina aprofita l’espai dels EUA en la seva retirada de l’ordre internacional
- Cop al chavisme Delcy, i s’ha acabat la diversió...
- La fórmula del desenvolupament
- Cop al chavisme Repsol, Telefónica, Mapfre i el BBVA, pendents de les seves inversions
