Sánchez es reuneix avui amb Iglesias i Casado per desencallar la investidura i altres notícies que has de saber avui

zentauroepp48583358 pedro y pablo190611101441

zentauroepp48583358 pedro y pablo190611101441 / JOSE LUIS ROCA

1
Es llegeix en minuts

Les cinc notícies que has de saber avui per estar informat:

1) La investidura de Sánchez segueix en punt mort.  Els líders del PSOE i Podem es veuran avui a les 12 sense acord sobre el futur Govern a només dues setmanes per a la votació definitiva, prevista per al 25 de juliol. A la tarda, el líder socialista també té previst reunir-se amb Pablo Casado, a les 5. També a la Comunitat de Madrid, després del pacte entre el PP i Cs, esperen el que faci Vox. T’expliquem les últimes notícies sobre la investidura, al minut.


2) JxCat assegura que la seva relació amb ERC "ha tocat fons". Els republicans han intentat, a la desesperada i sense èxit, trencar el pacte entre JxCat i PSC de la Diputació de Barcelona.


3) La víctima ‘La manada de Manresa’ assenyala tres dels seus presumptes agressors. La noia, que tenia 14 anys quan va patir la presumpta violació grupal, assegura en el judici que es va sentir "intimidada. Tenien una pistola". El judici continuarà divendres a l’Audiència de Barcelona. Ahir a la nit un jutge de Reus va dictar ordre de presó sense fiança per a tres nois per la presumpta violació grupal a una noia a Cambrils.


Notícies relacionades

4) Fa setmanes que l’església de Santa Anna, al barri Gòtic de Barcelona, veu com joves magribins, alguns majors d’edat, d’altres menors, demanen empara al seu temple. Peio Sánchez, el rector de Santa Anna, assegura que "a alguns els estan prostituint". La manifestació celebrada ahir al Masnou contra els atacs racistes va transcórrer de forma pacífica.


5) Les quatre províncies catalanes, en alerta també avui per fortes pluges. Després de l’avís d’aquest dilluns, Barcelona, Tarragona, Lleida i Girona seguiran amb alerta groga tant per pluges com per tempestes. Una de les comunitats més afectades per l’aigua ha sigut Navarra. Aquesta matinada ha sigut localitzat el cos d’un conductor arrossegat per l’aigua a 50 quilòmetres de Pamplona, a més les pluges han produït talls de trànsit i inundacions i s’espera que avui aigualeixi els Sanfermines.

f798a1ff-7ebe-414e-bdab-56a48bc0b087-hd-web vid 08 222654 / periodico