una gran columna de fum
Desallotgen l'Oceanogràfic de Vàlencia després d'incendiar-se una torre de les instal·lacions
L’Oceanogràfic de Vàlencia ha hagut de ser desallotjat de forma preventiva aquest matí a conseqüència d’un incendi declarat en una torre prefabricada de les seves instal·lacions i que ha provocat una densa columna de fum.
Notícies relacionadesIncendio superficial en el acceso a la instalación de Océanos.
— Oceanogràfic València (@Oceanografic_vl) 9 de julio de 2019
Fuego extinguido 20 minutos después de producirse.
Evacuación preventiva a todo el personal y visitantes. No ha habido que lamentar daños personales ni biológicos.@GVA112 pic.twitter.com/LndaJiCMD2
Fonts d’Emergències de la Generalitat Valenciana han informat que l’incendi s’ha produït en una torre exterior situada a la zona dels taurons i que no ha produït danys personals i, segons l’Oceanogràfic, tampoc els animals han patit cap mal.
Fins al lloc s’han traslladat quatre dotacions de bombers de Vàlencia i dues patrulles de la Policia de la Generalitat.
- CICLISME El caos s’apodera de l’estrena del Tour amb Enric Mas de protagonista
- Victòria del campió d’Europa (2-0) El Madrid topa amb Luis Enrique
- Lleida Quatre morts i sis ferits en un accident a l’A-2 a Soses amb quatre cotxes implicats
- Sánchez insisteix a "salvar el vaixell" però perd un altre peó
- Comerç La FNAC d’El Triangle s’acomiada avui amb grans rebaixes
- Educació El psicòleg Álvaro Bilbao recorda les cinc preguntes que has de fer al teu fill abans que sigui tard
- Obesitat a Espanya: una pandèmia que causa una de cada cinc morts evitables
- Estudi de la personalitat Què significa desbloquejar el mòbil cada poc temps, segons la psicologia
- Salut ¿Per què els mosquits sempre et piquen a tu? La ciència ja té la resposta
- Lleida Quatre morts i sis ferits en un accident a l’A-2 a Soses amb quatre cotxes implicats