una gran columna de fum
Desallotgen l'Oceanogràfic de Vàlencia després d'incendiar-se una torre de les instal·lacions
L’Oceanogràfic de Vàlencia ha hagut de ser desallotjat de forma preventiva aquest matí a conseqüència d’un incendi declarat en una torre prefabricada de les seves instal·lacions i que ha provocat una densa columna de fum.
Notícies relacionadesIncendio superficial en el acceso a la instalación de Océanos.
— Oceanogràfic València (@Oceanografic_vl) 9 de julio de 2019
Fuego extinguido 20 minutos después de producirse.
Evacuación preventiva a todo el personal y visitantes. No ha habido que lamentar daños personales ni biológicos.@GVA112 pic.twitter.com/LndaJiCMD2
Fonts d’Emergències de la Generalitat Valenciana han informat que l’incendi s’ha produït en una torre exterior situada a la zona dels taurons i que no ha produït danys personals i, segons l’Oceanogràfic, tampoc els animals han patit cap mal.
Fins al lloc s’han traslladat quatre dotacions de bombers de Vàlencia i dues patrulles de la Policia de la Generalitat.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- "S’ha de consensuar amb C. M."
- La xacra de la corrupció El Ministeri d’Hisenda destitueix dos càrrecs imputats en el cas Montoro
- Escàndol a la Casa Blanca Trump anuncia una demanda contra ‘The Wall Street Journal’
- La guerra del Pròxim Orient Netanyahu truca al Papa arran de l’atac a l’única església catòlica de Gaza
- Iniciativa. Proposta des de l’alcaldia Collboni demana a 31 alcaldes suport a la llengua