Va desaparèixer dissabte
Trobat mort un noi alemany de 17 anys a Lloret de Mar
Les primeres investigacions apunten que va ser accidental

zentauroepp1699260 cala banys190708103556 /
Un bussejador va trobar aquest diumenge el cos sense vida d’un noi alemany de 17 anys a la cala Banys de Lloret de Mar (Girona). Els fets van tenir lloc cap a les 11.00 hores, tal com publica 'Diari de Girona'.
El noi es trobava de vacances a Lloret amb uns amics, que havien denunciat la seva desaparició dissabte. Van explicar que aquell dia havien begut molt i que el van veure per última vegada a la platja.
Notícies relacionadesLes primeres investigacions apunten que la mort del noi va ser accidental. No obstant, serà l’autòpsia la que determinarà les causes en les pròximes hores.
Amb aquest succés, ja són dos els joves turistes que van perdre la vida la setmana passada a la localitat. Un noi britànic de 18 anys també va morir al caure accidentalment d’un balcó.
- Lleig comiat d’Ancelotti que esquitxa Florentino i el vestidor
- Bizum Bizum canvia les regles: a partir d'ara aquests enviaments estaran prohibits
- Tribunals Els Mossos que van ajudar a escapar Puigdemont van aparcar el cotxe de la fuga el dia anterior a Arc de Triomf
- Informe d’Acció Catalunya és la segona regió del món que més inversió tecnològica atrau per al sector de la salut
- Interior combatrà el frau en els canvis de sexe en els Bombers