DADES DE L'EGM
EL PERIÓDICO, la capçalera que més creix a Catalunya
El diari puja un 7% i guanya 25.000 lectors diaris fins a arribar als 386.000 lectors

periodicos
El Periódico de Catalunya és la capçalera que més creix a Catalunya, segons la segona onada del’Estudi General de Mitjans del 2019, feta pública aquest dimecres. El diari, recentment adquirit per Prensa Ibérica, ha crescut un 7% i guanya 25.000 lectors diaris fins a arribar als 386.000 lectors.
Les dades d’aquest EGM, estudi que mesura les audiències i el consum de mitjans de comunicació, confirmen l’evolució positiva de EL PERIÓDICO, que en el primer EGM d’aquest any ja va registrar un augment de 3.000 lectors fins a situar-se en els 361.000 lectors, un increment que ara s’ha multiplicat per 8. El diari ocupa el sisè lloc del rànquing de la premsa més llegida a Espanya, liderat per ‘El País’.
Una vegada més els lectors han premiat l’aposta de EL PERIÓDICO pels temes propis, els continguts socials i l’actualitat de la ciutat de Barcelona.
Prensa Ibérica, empresa a què ara pertany EL PERIÓDICO, s’ha convertit en el segon grup amb un més lectors de premsa d’Espanya: 2,4 milions de lectors, una xifra que representa un 26,6% de l’audiència total. El grup que presideix Javier Moll és líder d’audiència a 3 comunitats (Astúries, Canàries i València). Un de cada quatre lectors a Espanya s’informa a través d’un diari de Prensa Ibérica.
El panorama de la premsa escrita a Espanya amb prou feines ha tingut grans variacions des de començament d’any. L’audiència amb prou feines baixa un 0,6%, segons l’EGM.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Succés Mor tirotejat un home en un portal del carrer de Consell de Cent a Barcelona
- Debat al Parlament El president Salvador Illa crida a un pacte sobre infraestructures per afrontar la mobilitat i el creixement econòmic
- Un gran projecte Així serà el nou Liceu Mar: 210 funcions anuals, restaurant amb vistes i 47 milions de pressupost
- Fort correctiu al jutge Peinado El Suprem rebutja la intenció del jutge Peinado d’imputar Bolaños en el cas Begoña al no apreciar cap indici de delicte
- Nou cicle republicà ERC exigirà un mínim de 50 militants i un 3% d’avals per constituir-se en corrent intern