des d'aquest dilluns
Trobat en bon estat el nen de 13 anys desaparegut als Picos de Europa
L'adolescent era amb els seus pares en un refugi i al matí no el van trobar

zentauroepp41841713 picos de europa190618103348 /
El menor desaparegut a prop del refugi de Collado Jermoso, a la zona lleonesa de Picos de Europa, ha aparegut "en bon estat de salut", segons informa Efe. La Guàrdia Civil buscava des d’aquest dilluns al matí un nen de 13 anys, membre del club d’atletisme de Gijón, que l’operació de rescat ha trobat.
Pel que sembla, el nen era amb els seus pares en aquest refugi, i quan els progenitors es van llevar ahir al matí es van trobar que el noi no hi era. Els pares van avisar a primera hora del matí i cap al migdia també es va alertar el servei regional d’emergències 112 per intentar localitzar el menor.
Notícies relacionadesEn les tasques de recerca hi han participat el servei de rescat de muntanya de la Guàrdia Civil, el GREIM de Sabero, i l’helicòpter de la Guàrdia Civil de Lleó, així com voluntaris de la zona.
El refugi de Collado Jermoso està situat a la vall de Valdeón, a la zona lleonesa dels Picos de Europa.
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- El Govern aprovarà l’embargament dimarts després de superar els esculls
- El Rei agraeix a Al-Sisi el seu paper per a un alto el foc a Gaza
- Natalia de Santiago, experta en finances: "A Espanya hi ha moltíssima aversió al risc, gent poruga que els ho transmet als seus fills"
- Cas Koldo El jutge manté pres Santos Cerdán tot i que avança que sortirà abans de complir sis mesos a la presó
- Tribunals Sandro Rosell davant la jutge del cas Negreira: «amb 250 euros per informe com podem comprar àrbitres»
- Urbanisme i educació Més de la meitat de les escoles de la metròpolis de Barcelona conviuen amb entorns «crítics» per a la salut dels nens
- Noves inversions La modernització dels aeroports catalans: més espai a la pista i millors accessos