Javier Moll: «Iniciem una nova època amb noves idees i projectes»

L'editor destaca la tasca «essencial» de l'equip d'EL PERIÓDICO a Madrid i considera que de l'adquisició de Zeta sorgeix «un grup més fort, més atractiu i més ben situat»

prensaiberica madrid / periodico

2
Es llegeix en minuts
El Periódico

El president de Prensa Ibérica, Javier Moll, ha visitat aquest divendres les instal·lacions del Grup Zeta a Madrid per conèixer el seu personal i el treball que exerceix. Dins de la ronda que Moll; la seva dona i vicepresidenta, Arantza Sarasola; el conseller delegat, Aitor Moll; el director general, Sergi Guillot, la directora general de Gabinet de Presidència, Relacions Institucionals i Serveis Jurídics, Irene Lanzaco; el director general de Relacions Institucionals, Carmelo Calvo, i diversos dels seus executius estan duent a terme per totes les capçaleres del grup que acaben d’adquirir, han estat a la capital per entrevistar-se, entre d’altres, amb els membres de la delegació d’EL PERIÓDICO que treballen allà. “Madrid és un nucli generador d’informació i, com a capital, seu de l’Administració central i de nombroses i grans empreses, i es tracta d’una plaça prioritària per al nostre grup”, ha asseverat.

“La Delegació a Madrid d’EL PERIÓDICO DE CATALUNYA desenvolupa una tasca essencial per alimentar i dinamitzar el flux de notícies que aquí s’originen. N’hi ha prou de veure la primera pàgina d’EL PERIÓDICO tots els dies per comprovar com d’important és comptar amb fonts de primera mà en la cobertura de les notícies de caràcter nacional”, ha afegit l’editor.

La visita de Moll s’ha vist precedida per una trobada de la nova directora d’EL PERIÓDICO, Anna Cristeto, i del president del Comitè Editorial, Joan Tapia, amb els redactors de la delegació del diari a Madrid. Tots dos han intercanviat impressions sobre la situació política i el panorama social a Madrid i Barcelona, i han animat els professionals a continuar treballant amb el rigor que caracteritza la capçalera.

Revistes, nova època i nous projectes

Durant el seu periple per Zeta a Madrid, Javier Moll ha tingut també paraules per a la divisió de revistes, les comercials i les corporatives, sense les quals no “es comprèn l’ecosistema informatiu de la nova Prensa Ibérica”, una “àmplia selecció” de capçaleres que “per mèrits propis s’han convertit en marques de referència al quiosc”. Moll ha afegit: “Iniciem junts una nova època en què rellançarem els nostres productes, i en què construiremnoves idees i projectes”.

Així mateix, s’ha dirigit als treballadors recalcant que el futur de la nova corporació passa, “sense descuidar en absolut les publicacions en paper”, per “trepitjar l’accelerador en el desenvolupament d’una estratègia digital que satisfaci les exigències dels lectors”, i ha afegit: “I que ajudi a trobar un model de negoci eficaç que garanteixi la viabilitat dels nostres mitjans de comunicació”.

Notícies relacionades

“Vull conèixer i saludar personalment tots els professionals que treballeu en la companyia –ha explicat el president de Prensa Ibérica a redactors, fotògrafs, publicitaris, dissenyadors, fotomecànics i administratius–. Crec que és important que ens posem cara, que tinguem l’oportunitat de parlar i que aquesta no sigui l’última vegada que ens veiem, sinó que sigui la primera de moltes”.

L’objectiu d’aquesta nova etapa de Zeta és “impulsar, amb forces renovades, cada una de les àrees d’activitat aconseguint un acoblament ràpid, eficaç i racional a Prensa Ibérica”, ha dit Moll, per a qui de l’adquisició sorgeix “un grup més fort, més atractiu i més ben situat per aprofitar el cabal de talent que resulta de la suma dels dos grups”.