Els pares de Natalia Sánchez Uribe demanen no convertir el cas "en un circ"
La UAB col·labora amb la Sorbona per ajudar a aclarir la desaparició
La jove de 22 anys fa un Erasmus a la facultat de París

europapress 2110883 imagen de natalia sanchez uribe joven de palmanov 20190506144532204-622-k4t-u4620760384159ki-992x558lavanguardia-web
Els pares de l’estudiant espanyola Natalia Sánchez Uribe, desapareguda a París la setmana passada, han demanat aquest dimarts que el seu cas no es converteixi en un "circ", mentre la investigació prossegueix sobre el parador de la noia.
El seu pare, que s’ha desplaçat a la capital francesa, ha indicat per telèfon a Efe que estan seguint de prop i amb el recolzament del consolat espanyol els avenços de les indagacions, que estan en mans de la policia francesa en col·laboració amb la Guàrdia Civil.
Les autoritats consulars es van reunir ahir amb la família, a la qual estan acompanyant en les seves gestions, van confirmar fonts diplomàtiques.
La UAB col·labora amb la Sorbona
La Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), on estudia la jove, està col·laborant amb la Universitat de la Sorbona per ajudar a aclarir la desaparició.
La vicerectora de comunicació de la UAB, Victoria Luzón, ha afirmat que "ens hem posat en contacte amb la Universitat de la Sorbona per compartir tota la informació que necessitin i col·laborar-hi".
Luzón ha recordat que Natalia Sánchez és estudiant de la Facultat d’Economia i Empresa de la UAB i està cursant des del mes de setembre passat un programa d’intercanvi Erasmus a l’Escola d’Economia de la Universitat de la Sorbona de París.
Desapareguda des de l’1 de maig
La Natalia, d’1,62 metres d’alçada, 22 anys, pell morena, cabells llargs castanys i un pírcing al nas, segons la descripció que va fer a Twitter la Fundación QSD (Quién Sabe Dónde) Global, està desapareguda des de l’1 de maig.
La noia mallorquina és estudiant de la Facultat d’Economia i Empresa de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) i es trobava a la capital francesa des del mes de setembre fent un curs Erasmus.
Trasllat de maletes
El matí de la seva desaparició estava traslladant les seves maletes al pis d’una amiga espanyola, perquè s’acabava el seu contracte al pis on havia viscut fins aleshores, al districte 14, al sud de París.
Notícies relacionadesL’oficina de relacions internacionals de l’Escola d’Economia de la Sorbona, on cursa la seva beca Erasmus, que conclou en dues setmanes, va informar aquest dilluns que ha aparegut la seva motxilla, amb el seu telèfon mòbil i el seu ordinador portàtil dins.
Segons el missatge, la universitat va demanar als seus companys que es posin en contacte amb ells si saben alguna cosa de la jove, que segons una amiga havia manifestat des de fa un mes la seva preocupació perquè deia sentir-se "perseguida".
- Compromís amb ERC El Govern es prepara per aprovar al setembre la quitació del deute de Catalunya, extensible a totes les autonomies
- Previsió meteorològica Pluges a Catalunya: el Meteocat activa avisos en aquestes comarques
- Nou autonomies aporten recursos als territoris afectats pel foc
- Montoro va ser alertat d’una investigació a Palma sobre el PP
- L’entrada d’una massa d’aire fred posa en alerta Catalunya
- Conflicte al Pròxim Orient L’operació militar d’Israel a Cisjordània provoca el desplaçament més destacat de palestins des del 1967
- Tribunals Una veïna de Sant Adrià s’enfronta a 25 anys de presó per matar la seva parella amb «118 ganivetades» simulant «un joc sexual»
- FOCS ESPANYA Els incendis a Espanya deixen gairebé 400.000 hectàrees arrasades i 33 detinguts; el vent dificulta l’extinció
- Focs forestals Astúries entrarà amb maquinària pesada a Lleó per prevenir nous incendis: «Farem una línia de defensa»
- Guerra al Pròxim Orient El ministre de Defensa d’Israel aprova el pla militar per conquerir la Ciutat de Gaza