anoia
Mor un motorista en un accident de trànsit a l'A-2, a l'altura de Castellolí
El sinistre s'ha produït cap a les 14.55 hores en el punt quilomètric 563
transit
El conductor d’una motocicleta ha mort aquest dimarts en un accident de trànsit ocorregut a l’autovia A-2, al terme municipal de Castellolí (Anoia). Segons ha informat el Servei Català de Trànsit (SCT), l’accident s’ha produït cap a les 14.55 hores en el punt quilomètric 563 de l’A-2, quan la motocicleta ha sortit de la via per causes que s’estan investigant. Com a conseqüència de l’accident ha resultat mort el conductor de la motocicleta, segons les fonts.
Al lloc del sinistre s’hi han desplaçat tres patrulles dels Mossos d’Esquadra, dues dotacions dels Bombers de la Generalitat i dues ambulàncies.
Amb aquest nova víctima mortal, són ja 45 les persones que han mort des de principis d’any en accidents de trànsit a la xarxa viària interurbana de Catalunya.
- Des del 31 de desembre Una macrofesta 'rave' il·legal reuneix unes mil persones a un polígon de La Sénia (Tarragona)
- Mercat laboral El salari del 80% de treballadors privats ha pujat aquest 2025 igual o més que els preus
- Audiències de la nit de Cap d’Any a Espanya Audiències TV Nit de Cap d’Any | L’‘efecte Pedroche’ es desinfla: Chenoa i Estopa arrasen i revaliden el lideratge d’RTVE en les campanades davant la dada més baixa d’Atresmedia en els últims anys
- Els locals d’oci a BCN utilitzen llums led
- El planeta rebel
