Presó provisional per al detingut per haver matat la seva parella a Vinaròs
El cadàver de la noia va ser trobat diumenge, enterrat i amb signes de violència, en un descampat d'Ulldecona
El Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 4 de Vinaròs, amb competències en matèria de Violència sobre la Dona, ha ordenat aquest dilluns l’ingrés en presó provisional comunicada i sense fiança de l’home detingut divendres passat per la mort de la seva parella sentimental.
El detingut, de 22 anys, queda investigat en una causa declarada secreta per un delicte d’homicidi/assassinat, segons han informat fonts del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV).
Notícies relacionadesA més, el magistrat ha decretat la llibertat provisional dels altres dos detinguts per aquests fets, que estan investigats inicialment pel mateix delicte sense perjudici d’una ulterior qualificació jurídica, i els ha imposat com a mesura cautelar l’obligació de comparèixer al jutjat una vegada al mes.
El cadàver de la noia, de 26 anys, va ser trobat diumenge, enterrat i amb signes de violència, en un descampat d’Ulldecona (Tarragona), després de la confessió de la seva parella sentimental.
- Sancions Possible multa per posar un cartell d’alarma a casa sense tenir el servei contractat: fins a 100.000 euros
- Nova hora La Oreja de Van Gogh ha d’endarrerir la venda d’entrades de la seva gira 2026 amb Amaia Montero i llança un comunicat explicant-ne el motiu
- Reforma horària El final del canvi d’hora obre la porta que Espanya recuperi el seu fus horari natural
- La caòtica presentació de ‘Lux’
- "Espanya té dues grans capitals europees: Madrid i Barcelona"
- Nova data Bad Gyal farà un tercer concert al Palau Sant Jordi de Barcelona
- La indústria de la longevitat Les teràpies cel·lulars antienvelliment desembarquen a Espanya amb tractaments de fins a 10.000 euros
- AJUDA DEL GOVERN ¿Com es poden demanar les ajudes de 10.000 euros al mes per a pacients amb ELA en fase avançada?
- Hàbits culturals Els catalans amb subscripció a plataformes digitals es disparen en tres anys fins al 78%
- Els comptes del 2026 El Govern d’Illa insisteix que l’ordinalitat i la gestió de l’IRPF són «fonamentals» en el nou finançament a l’espera de Montero