INVESTIGACIÓ OBERTA
Mor un operari al caure-li la càrrega d'un transpalet
La víctima és un treballador de 32 anys de Malgrat de Mar

Palets en una fàbrica /
Un treballador de 32 anys ha mort aquesta matinada al caure-li a sobre la càrrega que transportava amb un transpalet en una empresa de Malgrat de Mar (Maresme).
L’accident s’ha produït pels volts de les 02.00 hores quan, per causes que encara es desconeixen, la càrrega que transportava l’operari s’ha desestabilitzat i li ha caigut a sobre, segons han informat els Mossos d’Esquadra.
Unitats del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM) han atès la víctima al lloc de l’accident i posteriorment l’han traslladat a l’hospital, on finalment ha mort.
Notícies relacionadesEl treballador era un veí de Malgrat, de 32 anys i nacionalitat espanyola.
La Unitat d’Investigació de la comissaria d’Arenys de Mar ha obert una investigació d’aquest accident laboral mortal i ha posat els fets en coneixement del jutjat d’instrucció en funcions de guàrdia i del Departament de Treball, Assumptes Socials i Famílies
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Futbol Sis partits de sanció a Rüdiger, que els aprofita per operar-se
- Champions league Dembélé silencia l’Arsenal i acosta el PSG a la final de Múnic
- Apunt ¿S’ho imaginen?
- LA CITA DE MONTJUÏC Final guanyada, final per jugar
- PARTIT 100 AMB EL BARÇA Lamine Yamal: "La por la vaig deixar al parc de Mataró fa temps"