ACCIDENT AERI
Dos morts a l'estavellar-se una avioneta a Segòvia
L'accident s'ha produït cap a les 11 del matí a l'aeròdrom La Nava
zentauroepp40351598 barcelona 30 de septiembre de 2017 la guardia civil en 181101120137 /
Dues persones han mort aquest diumenge després d’estavellar-se una avioneta a l’aeròdrom La Nava, al terme municipal de Corral de Ayllón (Segòvia), segons ha informat el Servei d’Emergències de Castella i Lleó.
L’avís de l’accident s’ha produït a les onze del matí i fins al lloc s’han desplaçat la Guàrdia Civil, els bombers de Segòvia, una ambulància de suport vital bàsic, l’equip mèdic del centre de salut de Riaza i un helicòpter sanitari.
També s’ha comunicat l’accident al Servei Aeri Rescat (SAR), a la Creu Roja, a la Unitat Militar d’Emergències i al personal del Sacyl (Sanitat Castella i Lleó), que només ha pogut certificar la mort dels dos ocupants de l’avioneta, dels quals de moment es desconeixen les dades de filiació.
- IRPF Quant triga Hisenda a retornar-te la Renda el 2026: terminis reals i què fer si es retarda
- Estret d’Ormuz La UE s’enfronta a la crisi energètica per la guerra de l’Iran amb un pla de mínims i sense fons
- La capital catalana El PIB de Barcelona va créixer un 3% el 2025, l’habitatge va pujar un 10%, i la renda familiar, la meitat que un any abans
- Reformes El parc Güell de Barcelona renovarà amb sis milions la il·luminació en camins i espais
- Gastronomia La recepta de Jordi Cruz, jutge de Masterchef, per a un tiramisú de deu: pocs ingredients i un truc clau
