COCAÏNA I HEROÏNA
Batuda antidroga dels Mossos a Reus i Valls
Els agents han efectuat almenys deu detencions i set registres
Els Mossos d’Esquadra realitzen des de primera hora del matí d’aquest dimarts una operació contra el tràfic de drogues a les localitats de Reus (Baix Camp) i Valls (Alt Camp), per la qual ja han efectuat set entrades i registres i han practicat deu detencions.
Els detinguts són presumptes distribuïdors i venedors a al detall de drogues, sobretot cocaïna i heroïna, i l’operació, que segueix en marxa, preveu més detencions.
Notícies relacionadesSegons han informat fonts de la investigació, l’operació, a càrrec de la Divisió d’Investigació Criminal dels Mossos, ha constat de cinc registres a Valls i dos més a Reus.
Les mateixes fonts han indicat que no es descarta que es realitzin altres entrades i es practiquin noves detencions en el transcurs de l’operació.
- Terrassa podrà multar les famílies amb fills absentistes: sancions de 3.000 euros en casos greus
- Projecte per revertir-ho El català no aconsegueix sortir de les aules a Barcelona: el 75% dels joves només utilitza el castellà en l’oci i l’esport
- Yolanda Ramos encén la polèmica pels influencers als Goya: “Jo estava en pijama a casa meva”
- Hores extres Girona haurà de pagar més de 300.000 euros per 42 sentències favorables als treballadors municipals
- Sense climatització a les aules Fred i calor a les escoles i confort tèrmic per llei a les granges: «Són més importants els pollastres que els nens»
