COCAÏNA I HEROÏNA
Batuda antidroga dels Mossos a Reus i Valls
Els agents han efectuat almenys deu detencions i set registres
Els Mossos d’Esquadra realitzen des de primera hora del matí d’aquest dimarts una operació contra el tràfic de drogues a les localitats de Reus (Baix Camp) i Valls (Alt Camp), per la qual ja han efectuat set entrades i registres i han practicat deu detencions.
Els detinguts són presumptes distribuïdors i venedors a al detall de drogues, sobretot cocaïna i heroïna, i l’operació, que segueix en marxa, preveu més detencions.
Notícies relacionadesSegons han informat fonts de la investigació, l’operació, a càrrec de la Divisió d’Investigació Criminal dels Mossos, ha constat de cinc registres a Valls i dos més a Reus.
Les mateixes fonts han indicat que no es descarta que es realitzin altres entrades i es practiquin noves detencions en el transcurs de l’operació.
- Pèls de punta Gonzalo Bernardos adverteix del "festival" immobiliari que ve: "L'habitatge de compra es posarà molt car..."
- Dol a Hollywood Adeu a Redford, llegenda progressista
- Exposició El duel ‘Leonardo vs. Michelangelo’, en experiència immersiva
- Mobilitat La futura llei del taxi preveu erradicar les VTC urbanes a Barcelona
- Educació La Fundació Bofill proposa un pla per millorar la comprensió lectora
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Pròxim Orient Les mesures de la Comissió Europea contra Israel només afectaran un terç de les importacions
- Helicobacter pylori: així són els símptomes de la infecció que afecta la meitat de la població
- Cinema ‘Sirat’, d’Oliver Laxe, representarà Espanya als Oscars 2026
- «Genocidi» a Gaza El Govern aprovarà dimarts el decret d’embargament a Israel després de resoldre els esculls a duanes