SUCCÉS
Pendents de l'autòpsia del Julen
El cos sense vida del petit ha sigut trobat la matinada passada
zentauroepp46690644 totalan190124220132 /
L’autòpsia al Julen, el nen de 2 anys que va caure en un pou de Totalán (Màlaga), ha començat aquest dissabte cap a les 8.30 hores, després de la troballa del cos sense vida del nen. [Segueix les últimes notícies del Julen en directe.]
El delegat del Govern a Andalusia, Alfonso Rodríguez Gómez de Celis, ha avançat aquest matí que aquest mateix dissabte es coneixeran les primeres dades de l’autòpsia que es realitza al Julen.
Notícies relacionadesEn una roda de premsa en la qual ha ofert detalls delstreballs que han permès recuperar el cos sense vida del Julen, el nen de dos anys que va caure en un pou el 13 de gener, Gómez de Celis ha assenyalat que al llarg del dia “podrem tenir algun resultat” que es traslladarà a la titular del Jutjat d’Instrucció número 9 de Màlaga, que instrueix el cas.
Gómez de Celis ha avançat que “el Julen va topar amb terra als 71 metres després d’una caiguda lliure”.
- La cuina d’una obra mestra Rosalía, una cap que sap escoltar
- Successos Carrera contra rellotge per trobar el ‘Titan’: ¿quant temps podem viure amb poc oxigen?
- LA CLAU En l'elefant de Manuel Valls
- CORRUPCIÓ AL PP La Fiscalia demana l'arxiu de les actuacions contra Gallardón per la compra d'Inassa en el 'cas Lezo'
- Sánchez agita el debat de les pensions amb ajudes a les dones
- Automobilisme Lando Norris conquista el Mundial de Fórmula 1 i evita el miracle de Verstappen
- Consulta popular Guanya el ‘sí’ a Gósol i el municipi passarà a formar part de la província de Barcelona
- Crisi sanitària Així operen els gossos que rastregen a la recerca de senglars morts per la pesta porcina
- Pesta porcina Experts catalans, espanyols i europeus rastrejaran la possible fuga de la pesta porcina des d’un laboratori
- La legislatura catalana Òscar Ordeig, el conseller amb més ‘aldarulls’ sobrevinguts al Govern
