Un espanyola, assassinada a ganivetades pel seu germà a Viena
La noia havia acudit a la capital d'Àustria per veure's amb el seu familiar, vinculat al tràfic de drogues

jcarbo21816216 viena austria180412184551
Una ciutadana espanyola de 25 anys va morir ahir a la nit a Viena després de ser apunyalada suposadament pel seu propi germà, segons han confirmat avui a Efe fonts policials.
El presumpte agressor, de 21 anys, va atacar la seva germana amb un ganivet de cuina a l’Estació Central de Viena la nit de dilluns a dimarts.
Els agents que van acudir al lloc de l’agressió i el personal d’emergències van provar de reanimar la víctima, que va morir a la mateixa estació.
L’agressor va ser retingut pel personal de seguretat de l’empresa estatal de ferrocarrils fins a l’arribada dels agents, que el van arrestar.
Viatge per parlar
Una germana adoptiva del presumpte agressor, que va ser testimoni de l’atac, va declarar a la Policia que havia vingut a Viena amb la víctima per parlar amb el seu germà.
La Policia ha informat que l’agressor va confessar l’autoria del crim en el primer interrogatori al qual va ser sotmès.
Notícies relacionadesSegons el diari sensacionalista ‘Kronen Zeitung’, l’agressor feia un temps que vivia a la ciutat, on havia treballat com a cuiner abans de quedar a l’atur i començar a dedicar-se al tràfic de drogues.
Segons aquest mitjà, que no especifica les seves fonts, la seva família no havia tingut notícies d’ell des de fa temps, fet que va portar les seves germanes a desplaçar-se a Viena per trobar-lo.
- Més d’un milió de catalans prenen Diazepam i altres ansiolítics
- Tendències en salut L’ashwagandha, el suplement que conquista dones en la menopausa: «M’ha tret la boirina del cap»
- 53 anys d’història Un tresor fotogràfic, en perill
- Nova etapa L’emotiu comiat de Ramon Pellicer del ‘TN’ de TV3 després de 23 anys: «Ara assumirem altres responsabilitats»
- Estrena televisiva ‘OT 2025’ arriba amb un nou jurat i un programa d’humor