A vilagarcía de arousa (pontevedra)
En llibertat la parella detinguda per ferir el seu bebè durant una baralla
Els pares han sigut condemnats per un delicte de violència en l'àmbit familiar a 40 dies de treballs en benefici de la comunitat i a no acostar-se l'un a l'altre a menys de 150 metres durant quatre mesos

poli
Els pares d’un bebè que va resultar ferit durant una baralla entre tots dos –la dona l’aguantava en braços– a Vilagarcía de Arousa (Pontevedra) han quedat en llibertat després de ser condemnats per un delicte de violència en l’àmbit familiar a 40 dies de treballs en benefici de la comunitat i a no acostar-se l’un a l’altre a menys de 150 metres durant quatre mesos.
Respecte al bebè, d’11 mesos, no s’ha adoptat cap mesura judicial, tot i que el cas s’ha posat en coneixement dels serveis socials per si correspongués prendre alguna mesura administrativa, van informar fonts del Tribunal Superior de Justícia de Galícia.
La parella va ser jutjada en un judici ràpid celebrat aquest matí després de passar a disposició del jutjat d’instrucció 3 de Vilagarcía i quedar en llibertat. A més dels treballs comunitaris i de l’ordre d’allunyament, tots dos han sigut condemnats a la privació del dret a la tinença i port d’armes durant dos anys.
Després de rebre un cop quan els seus pares es barallaven, el bebè va ser traslladat aquest diumenge per una ambulància del 061 per ser atès a l’Hospital de O Salnés, on es va comprovar que el seu estat no era greu, i després va quedar sota la tutela d’un familiar.
Els pares també van ser atesos en el centre de salut ja que tots dos presentaven ferides, la mare, de 20 anys, tenia sang al llavi i l’orella, i el pare, de 23 anys, tenia lesions al coll, la boca i el nas.
La baralla es va produir cap a les 7 del matí de diumenge i fins al lloc es van desplaçar agents de la Policia Local i Policia Nacional per intervenir en la disputa i emportar-se la parella.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables