LES CLAUS DEL DIA
Laura Luelmo va ser segrestada dos dies abans de la seva mort i altres notícies del dia
abertran46288735 laura luelmo181217134439
Les cinc notícies que has de saber avui per estar informat:
1. Laura Luelmo va ser segrestada dos dies abans de la seva mort. La jove professora va morir d’un fort cop al cap, segons els primers resultats de l’autòpsia. El presumpte assassí, Bernardo Montoya, volia traslladar-se a Catalunya i començar una nova vida.
2. La 'minicimera' entre governs aplana l’entrevista entre Pedro Sánchez i Quim Torra. Les dues parts acosten posicions per a una reunió a Barcelona amb membres dels seus gabinets.
3. El Govern apujarà el sou als funcionaris. Sánchez anuncia que el Consell de Ministres del 21-D aprovarà una pujada del 2,75% per als treballadors públics
4. Sanitat finançarà tres immunoteràpies contra el càncer. Dues estan fabricades per laboratoris farmacèutics i la tercera, per l’Hospital Clínic
5. Serrat revisa el seu 'Mediterráneo'. El cantautor va recórrer el seu mític àlbum del 1971 en un recital coronat amb pletòrics rescats de 'Me’n vaig a peu', 'Cançó de bressol' i ‘Cantares’.
- Crisi de parella Sobreviure al ‘baby clash’, la potencial crisi de parella que desencadena el naixement d’un fill
- Sector molt masculinitzat Yara, oficial de primera en obres amb 25 anys: "Vull arribar a un munt de noies i que s’adonin que aquest ofici també és nostre"
- Guadalupe, restauradora de mobles antics: «Les deixalles d’alguns són els meus tresors»
- Disturbis a Barcelona Els Mossos denuncien tres radicals del Barça per trencar els vidres de l’autocar de l’Atlètic a la seva arribada al Camp Nou
- Condemnat a 12 anys de presó l'home que va retenir i violar una noia a la zona dels Trullols de Manresa
