POLICIA DEL FUTUR
La Policia de Dubai entrena amb motos voladores
L'empresa californiana Hoversurf ha regalat el primer vehicle al cos de policia perquè comencin a manejar-los
dron-dubai
La Policia de Dubai ha començat a entrenar amb motos voladores. L'empresa californiana Hoversurf, que fa diversos anys que està embrancada en el desenvolupament de tecnologia dron, ha obsequiat amb un exemplar el cos perquè comenci a aprendre a utilitzar-les.
Aquest vehicle volador, que té capacitat per a un sol passatger, és capaç de suportar fins a 300 quilos. El director general d'intel·ligència artificial de la Policia de Dubai, Kahlid Nasser Alrazooqi, ha descrit aquest vehicle com la primera opció per accedir a zones de difícil accés i confia que comencin a utilitzar-se el 2020.
Notícies relacionades"Actualment tenim dos agents aprenent a pilotar la 'hoverbike' i augmentarem el nombre de policies", ha assegurat la CNN. El director d'operacions de Hoversurf, Joseph Segura-Conn, ha declarat que els candidats ideals per pilotar aquestes motos voladores són agents capacitats per conduir una motocicleta i, al seu torn, per manejar un dron. El mes passat, l'empresa va publicar un vídeo en el qual s'observa un oficial aprenent a pilotar la 'hoverbike'.
Entre les seves funcionalitats, aquest transport aeri pot elevar-se gairebé 5 metres sobre el terra i arribar als 70 km/h aproximadament, amb una autonomia inicial de 25 minuts. A més, l'artefacte està preparat per suportar condicions extremes pròpies de la zona, com la pols i la calor abrasadora.
- Una jove d'Artés de voluntariat a la República Dominicana: "Va ser increïble, vaig passar la majoria dels dies plorant de l'emoció"
- «La llevadora em va respondre: tenim fills per eixamplar l’amor»
- Recomanacions "Inoblidable": el bar de Mataró aclamat per les seves saboroses tapes
- UE Cornellà-FE Grama (1-1) La figura de Messi crea una forta expectació a Cornellà: «Això pot ser històric»
- Amenaça Els pròxims tsunamis del Mediterrani espanyol poden ser més violents que mai
