EN UN VOL AMSTERDAM-MADRID

KLM expulsa dos avis espanyols que no entenien l'anglès d'un vol amb destinació a Madrid

Els ancians van tenir una picabaralla amb la tripulació per l'equipatge de mà i davant la impossibilitat de comunicar-se els van obligar a quedar-se a terra

captura

captura

2
Es llegeix en minuts

La principal aerolínia dels Països Baixos, KLM, va expulsar d’un vol procedent d’Amsterdam amb destinació a Madrid una parella d’avis espanyols que no entenien l’anglès. Segons han recollit diversos passatgers a Twitter, la tripulació i els avis van tenir un malentès amb l’equipatge de mà i davant la impossibilitat de comunicar-se van deixar la parella a terra. 

Tal com mostra el vídeo difós per un dels viatgers que van presenciar els fets, l’home i la seva dona van ser expulsats del vol després de discutir amb el personal de cabina. En el vídeo compartit a les xarxes socials se sent l’home explicar que havia demanat a la tripulació que no toqués la seva maleta perquè portava un ordinador i no volia que es trenqués.

«Vol Amsterdam-Madrid. Treuen un passatger espanyol d’un avió perquè no hi ha ningú en la tripulació que pugui parlar amb ell en el seu idioma. El pilot diu que era impossible comunicar-se amb ell. Vergonya de companyia #Klm», explica l’usuari.

El vídeo, que ràpidament s’ha viralitzat a les xarxes socials, acaba amb frases de suport dedicades per part dels altres viatgers, alguns dels quals fins i tot va mirar d’ajudar la parella a comunicar-se amb la tripulació sense poder evitar que els expulsés del vol. 

No és el primer cas

Notícies relacionades

Malgrat aquesta expulsió ridícula, no es tracta de la primera, i és que el mes d’octubre passat dos passatgers van ser expulsats d’un vol Astúries-Londres d’Easyjet després d’haver criticat que cap membre de la tripulació sabés informar en castellà dels motius del retard que tenia acumulat. 

Segons van informar fonts de la Guàrdia Civil, el comandant a bord va requerir la seva presència després d’una «discussió verbal amb una hostessa», perquè identifiquessin i desallotgessin la parella. Segons va recollir ‘El Comercio’, l’avió es va retardar prop de mitja hora amb els passatgers a bord i el comandant va traslladar els motius d’aquesta demora en anglès per megafonia i va demanar als qui parlessin els dos idiomes que traduïssin a qui no. Davant d’aquesta reacció, els dos passatgers es van queixar i la tripulació de l’avió els va respondre de males maneres.

Temes:

Aerolínies