A LA COMUNITAT DE MADRID
Mor un atracador després d'autolesionar-se i rebre un tret policial
L'home va cometre un robatori amb arma blanca al municipi madrileny de Torres de la Alameda
zentauroepp43469020 graf4591 vitoria espa a 24 05 2018 fotograf a facilita180530121935 /
Un home aproximadament de 30 anys ha mort aquest diumenge al municipi madrileny de Torres de la Alameda conseqüència de diverses autolesions d’arma blanca per tot el cos i del tret a la cama de la Policia Municipal, mentre provava de cometre un robatori amb violència en un establiment de la localitat.
Segons ha informat un portaveu de la Guàrdia Civil a Europa Press, l’home va cometre el robatori amb arma blanca i després d’això es va veure embolicat en un incident amb la Policia Municipal. Durant la detenció, mentre es trobava en un jardí pròxim al cementiri municipal, el presumpte atracador s’ha autolesionat en nombroses ocasions mentre els agents disparaven de manera dissuasiva i a la seva cama.
Notícies relacionadesA les 13.30 hores, segons ha detallat un portaveu de 112 Emergències Comunitat de Madrid, els agents han avisat els sanitaris. Al lloc s’ha desplaçat una ambulància del SUMMA i una de municipal. L’home, a qui se li han realitzat durant una hora tasques de reanimació, es trobava en parada cardíaca.
El ferit va ser traslladat en estat crític al’Hospital de Torrejón de Ardoz, on finalment ha mort. La Guàrdia Civil investiga el succés.
- Dia dels Treballadors CCOO i la UGT avisen d’un «polvorí social» a la marxa central de Màlaga
- Madrid celebra una jornada atípica sense Díaz ni els líders sindicals
- Dia dels Treballadors La pujada de preus i l’habitatge centren les reivindicacions del Primer de Maig
- Dia dels Treballadors PSC, ERC i Comuns situen la pujada salarial i l’habitatge com a prioritats
- Operació estratègica Puig reordena la cúpula directiva a l’espera de l’opa d’Estée Lauder
