Teien 50 anys

Nancy continua sent la nina més venuda com a regal de comunió

Famosa va vendre més d'11.000 exemplars entre abril i maig

ewrewrewr

ewrewrewr
sin-ttulo-1

/

1
Es llegeix en minuts
Servimedia

Nancy, que aquest any celebra el seu 50è aniversari, va ser la marca més venuda en nines ‘fashion’ a l’abril i al maig, amb un increment de vendes del 13% i del 6%, respectivament, respecte al mateix període de 2017, segons indiquen les últimes dades de la consultora NPD.  De fet, la nina Nancy Comunión ha estat un delsregals estrella d’aquesta campanya, situant-se com la nina ‘fashion’ més venuda a Espanya, amb més d’11.000 unitats.

 A més, uns altres 6 productes Nancy es van situar entre els 15 més venuts de la seva categoria l’últim mes. Famosa ha tancat així la campanya de comunions com a líder de vendes de joguines, ocupant la primera posició del rànquing a l’abril i al maig, segons les dades de NPD.

Famosa celebra aquest any el 50 aniversari de la seva icònica nina amb diferents actes commemoratius i llançaments.

Notícies relacionades

La marca va néixer a Onil (Alacant) el 1957 com a resultat de la unió de petites empreses joguinaires per fer front al canvi tecnològic al sector com Fàbriques Agrupades de Nines d’Onil, S.A. Avui, Famosa és present a més de 50 països.