Operació policial
Detinguts diversos atletes professionals en una batuda contra el dopatge
En el marc d'aquest operatiu, els agents s'han apoderat de medicaments com l'hormona del creixement, testosterona o vitamines injectables

pastillas
Agents de la Policia Nacional han detingutdiversos atletes professionals en una operació contra el dopatge esportiu, en el marc de la qual s’han intervingut nombrosos medicaments per millorar el rendiment esportiu.
En el marc d’aquest operatiu, els agents s’han apoderat de medicaments com l’hormona del creixement, testosterona o vitamines injectables, a més d’elements per a la pràctica d’autotransfusions.
Notícies relacionadesDe moment no es coneix la identitat dels detinguts i no s’han donat més detalls de l’operació.
La comissària en cap de la Brigada Central de Delinqüència Especialitzada de la Policia Nacional, el director de l’Agència Espanyola de Protecció de la Salut en l’Esport (AEPSAD) i els responsables de la investigació oferiran detalls de la investigació aquest dijous en una roda de premsa.
- Això és el que significa que els fills no facin cas als seus pares a la primera, segons el psicòleg Álvaro Bilbao
- Investigació oberta El nen mort a Valls va estar tot el matí al cotxe mentre el pare treballava
- Tragèdia a Lleida Jordi i Omar, les dues víctimes de l'incendi de Torrefeta: "Vam sortir a buscar-los, però era com estar a l'infern"
- Universitat ¿Qui és Ramón Flecha, el catedràtic de la UB acusat d’abús sexual per 14 universitàries?
- Universitat Catorze universitàries acusen un catedràtic de la UB d’abús sexual
- Universitat ¿Qui és Ramón Flecha, el catedràtic de la UB acusat d’abús sexual per 14 universitàries?
- Alejandro Valverde: "Pogacar és el candidat a la victòria, però no ho tindrà fàcil amb Vingegaard"
- Despullar un sant
- ¿Violència gratuïta o esport noble?
- Scariolo anuncia que deixa la selecció després de l’Eurobasket i posarà rumb al Reial Madrid