Al CGPJ no li consta que el jutge de 'La manada' tingui "un problema singular"
"Ens agradaria molt saber qui són aquests que saben", afirma un vocal del Consell

L’enquesta del CGPJ revela rebuig a la descentralització. /
José Maria Macías, vocal del Consell General del Poder Judicial (CGPJ), ha assegurat que no li consta que el jutge discrepant de la sentència deLa manada tingui "algun problema singular" tal com ha dit el ministre de Justícia, a qui ha demanat que aclareixi aquesta informació.
D'aquesta manera s'ha referit a les declaracions efectuades pel titular de Justícia, Rafael Catalá, que avui ha considerat que "quan tots saben" que el jutge Ricardo González, "té algun problema singular", el Consell General del Poder Judicial "hauria d'haver actuat preventivament" contra ell.
Notícies relacionades"Nosaltres no ho sabem, però des del CGPJ ens agradaria molt saber qui són aquests que saben", ha subratllat Macías, que ha destacat que l'obligació del ministre és col·laborar amb el "bon funcionament de la Justícia i amb el Consell".
A parer seu, les declaracions de Catalá no contribueixen a "la confiança dels ciutadans en l'administració de justícia i del poder judicial, per la qual cosa ha demanat al ministre que expliqui "què ha volgut dir per aclarir aquest dubte" i ha afirmat que "segur que res més lluny de la seva intenció que haver-lo generat".
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables
- Futbol Sis partits de sanció a Rüdiger, que els aprofita per operar-se
- Champions league Dembélé silencia l’Arsenal i acosta el PSG a la final de Múnic
- Apunt ¿S’ho imaginen?
- LA CITA DE MONTJUÏC Final guanyada, final per jugar
- PARTIT 100 AMB EL BARÇA Lamine Yamal: "La por la vaig deixar al parc de Mataró fa temps"