En dues ocasions
Una dona en cadira de rodes denuncia abusos sexuals al mig del carrer de Manlleu
La víctima ha demanat col·laboració per si hi va haver algú que va veure els fets
jgarcia18744075 barcelona 27 03 2012 un visitante pasea por la exposicion m170812173335
Una dona en cadira de rodes, Júlia Fernández, ha presentat dues denúncies als Mossos d'Esquadra per dos abusos sexuals al mig del carrer a Manlleu (Osona, Barcelona). Els Mossos han obert una investigació per aclarir els fets i trobar el suposat agressor, que en dues ocasions presumptament va fer tocaments a la dona aprofitant-se que anava en cadira de rodes.
En un escrit penjat al seu perfil de Facebook, l'afectada ha relatat que estava en un semàfor i un home se li va acostar amb l'excusa d'ajudar-la a travessar, moment en què li va tocar els genitals i la va intentar besar, i ha demanat col·laboració per si hi havia algú que va veure els fets.
- Figura icònica Van Morrison torna a Barcelona després de nou anys d’absència
- Previsió de risc El Govern aixeca les restriccions de mobilitat perquè el temporal de vent «va a la baixa»
- Demografia El 50% de la població mil·lennista a Catalunya ha nascut a l’estranger
- THE CONVERSATION La nostra salut depén del barri on vivim
- Extrems climàtics Catalunya ha viscut en tot just un mes i mig 10 borrasques amb nevades, pluges torrencials, inundacions i vents huracanats
