Ensurt
Dos terratrèmols sacsegen Còrdova i Màlaga
Els sismes han sigut lleus i s'han produït a Baena i Benalmádena

benalmadena
Les localitats de Baena (Còrdova) i Benalmádena (Màlaga) han registrat aquest divendres a primera hora dos lleus terratrèmols de magnitud 3,8 i 3,5 graus en l'escala de Richter, respectivament, ha informat a la seva pàgina web l'Institut Geogràfic Nacional.
Els dos sismes ni tan sols s'han sentit als parcs de Bombers de les dues localitats, que tampoc havien rebut cap trucada sol·licitant assistència imminent, han confirmat a Europa Press els dos parcs.
#terremoto 29/12/2017 05:48:00UTC SE BENALMÁDENA.MA mag=3.5 prof=58km cálculo revisado https://t.co/s4u7BhGgb3
— IGN Sismologia (@IGN_Sismologia) 29 de diciembre de 2017
#terremoto 29/12/2017 05:17:26UTC NE https://t.co/oQKavh63ol mag=3.8 prof=12km cálculo revisado https://t.co/LQS5x5hGET
— IGN Sismologia (@IGN_Sismologia) 29 de diciembre de 2017
El primer moviment sísmic ha tingut lloc a les 6.17 hores a prop de Baena, i a les 6.48 se n'ha produït un altre amb epicentre al mar, davant les costes de Benalmádena, ha precisat l'Institut Geogràfic Nacional.
- Sondeig polític d’Espanya Enquesta eleccions generals Espanya: L’auge de Vox dispara el bloc de la dreta i acosta el PSOE al PP
- La Seguretat Social adverteix: si guanyes 300 euros al mes hauràs de donar-te d’alta com a autònom
- Comerç icònic Lledó Mas diu adeu després de 118 anys
- Testimoni Commoció a València per l’home trobat mort després de 15 anys: «Mentre pagues, ningú es preocupa de si ets viu»
- Dotze d’octubre Una recepció sense Sánchez ni Ayuso
- Així és com pots evitar una de les estafes telefòniques més comunes de l'any 2025
- L'ànima vella i l'esperit jove del Toro més contemporani
- Sense previsió de represa La dana Alice obliga a cancel·lar 27 trens en el corredor ferroviari entre Barcelona i València
- Seguretat Social El Govern proposa apujar la quota dels autònoms entre 11 i 200 euros el 2026
- Futbol El Barça va concedir a Limak l’obra del Camp Nou malgrat que un informe tècnic li atorgava la pitjor puntuació