Protesta
Leiva carrega contra Cárdenas per accelerar la seva cançó 'La llamada'
L'artista denuncia a Facebook que el programa radiofònic d'Europa FM ha manipulat el seu nou 'hit'
leivajpg--1600973-
El cantant Leiva ha publicat una queixa dirigida al programa 'Levántate' i Cárdenas per la versió distorsionada i accelerada de la seva cançóLa llamada, tema principal de la taquillera pel·lícula deLos Javis, que van punxar en el programa del 20 de desembre.
Mitjançant un escrit al seu perfil de Facebook, l'artista lamenta que des d'e l'espai radiofònic hagin adulterat la seva composició i comès el que considera "un crim".
L'excomponent de Pereza s'ha dirigit al periodista i a la resta de l'equip del programa agraint la intenció d'incloure la cançó en el format, però deixant clara la seva opinió: "Si la cançó amb la seva velocitat original no quadra amb la línia musical del programa o amb el gust personal del programador, els suggereixo que no la posin, però no en facin la seva pròpia versió i cometin aquest crim", ha declarat l'artista, que ha afegit: "Potser aquesta versió deLa llamada és millor per a vostès o per a algun oient, però deixin-me triar a mi com la vull mostrar".
- Shakira sobre l’ús del mòbil dels seus fills: "Els vaig prohibir YouTube directament, la veritat no és a les xarxes socials"
- Cultiu i cures de les plantes Com regar els geranis sense fer-los malbé: consells perquè les seves flors no es marceixin i durin més
- IRPF Confirmat per un tribunal: Hisenda retorna més de 7.000 euros a un pensionista per aquest motiu
- Recerca i salut mental Un mètode innovador troba marcadors genètics en la depressió, l’esquizofrènia i el TDAH
- Treball Milers de treballadors perden diners després d'un accident laboral per no reclamar això
