El propietari del locutori de Ripoll diu que és "una víctima més"
La dona del Karib, posat en llibertat per l'Audiència Nacional, agraeix el tracte dels Mossos i l'Audiència Nacional
El propietari del locutori de Ripoll detingut fins dijous pels atemptats a Barcelona i Cambrils, Salh el Karib, ha sortit aquest divendres a les 11 del seu pis amb el seu fill i la seva dona, que l'ha definit com "una víctima més". Ell s'ha limitat a dir que està "malament".
El Karib ha arribat a Ripoll de matinada des de Madrid després de quedar dijous en llibertat provisional perquè "no té res a veure" amb els atemptats, segons ha destacat la seva dona en declaracions als mitjans al sortir de casa seva.
Ell ha sortit per la porta amb el seu fill a coll, i sense la barba amb què se'l va veure declarar a l'Audiència Nacional, s'ha limitat a dir que està "malament" i ha pujat a un cotxe.
La dona s'ha quedat a la porta atenent els mitjans, i ha explicat que el seu marit està "tranquil, perquè el jutjat li ha dit que no tenen res contra ell".
Bon tracte dels Mossos i l'Audiència
"És una de les víctimes i a ell no li agrada el que va passar", ha assegurat la dona, que també ha afegit que el seu marit està molt content pel bon tracte que ha rebut dels Mossos d'Esquadra i de l'Audiència Nacional.
"Ell diu molt 'ho sento' pel que va passar a Barcelona, fets amb els quals ell no té res a veure. Ell diu molt 'ho sento' pel que va passar a Barcelona perquè nosaltres estem en contra del terrorisme", ha afegit.
Notícies relacionadesTant ella com el seu marit i la resta de la família s'han posat a disposició de la justícia i no pensen abandonar el seu domicili de Ripoll perquè no han fet "res de dolent".
Preguntada per si coneixien els terroristes, ha dit que "de vista i prou", i ha assegurat que no han comès cap delicte ni han participat en res relacionat amb els atemptats.
- Investigació en marxa La Fiscalia no té "cap dubte" del maltractament del nadó que va ser hospitalitzat a Vall d'Hebron i demana que els pares continuïn a la presó
- Futbol Bogeria pel clàssic: una "superproducció audiovisual" i entrades a 12.500 euros
- Atur a Espanya Gonzalo Bernardos, economista: "Hi ha una part de la població que no vol treballar i prefereix cobrar la prestació per desocupació"
- SET CASOS SOSPITOSOS Així seria l’arribada del creuer amb hantavirus a les Canàries: quarantena durant 15 dies i evacuació de malalts
- CRISI SANITÀRIA L’OMS eleva a set els afectats pel possible brot d’hantavirus al creuer
