Sense cues en la segona jornada de vaga de vigilants de l'aeroport del Prat
La Guàrdia Civil vigila els controls que tenen uns serveis mínims del 90%

zentauroepp39698055 pla general de l entrada als controls de seguretat de l aerp170815094323 /
El segon dia de vaga total i indefinida del personal de l'empresa Eulen encarregat dels controls de seguretat a l'aeroport del Prat es desenvolupa sense aglomeracions a les entrades dels controls. La Guàrdia Civil continua fent les tasques de vigilància i control de passaports i els serveis mínims són del 90%.
La presència dels agents és aquest dimarts menys visible que dilluns, el primer dia que va assumir aquestes tasques.
Notícies relacionadesEl trànsit de passatgers és l'habitual, amb moments puntuals en què les esperes màximes arriben als 20 minuts. Tampoc hi ha hagut cues de matinada.
Aquest 15 d'agost estan programades les sortides de 474 vols des de l'aeroport de Barcelona, per on passaran uns 87.900 passatgers.
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- HANDBOL Els àrbitres expulsen el Barça de la lluita per la seva 13a Champions
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- Tensió als Estats Units "Motivació política" en l’assassinat d’una congressista i el marit
- Una nutricionista sobre la dieta que cal seguir si tens el còlon irritable: "No has de menjar res que t’inflami"
- Predicció La calor s’intensifica a partir de dilluns i algunes zones de Catalunya arribaran als 40 graus
- Xifres d’Interior Rècord d’identificacions policials a Catalunya: 1,2 milions el 2024
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Acte del PP Feijóo demanarà la compareixença de Sánchez al Congrés perquè es «retratin» els seus aliats: «Si el segueixen recolzant, seran els seus encobridors»