ESTUPEFACCIÓ A XANGAI
Endarrerit un vol a la Xina després que una àvia llancés monedes en un motor
La passatgera buscava bon auguri abans de pujar a l'aparell, que anava en direcció a Canton
zentauroepp14439320 firefighters surround a qantas passenger plane which made an170628094323 /
Un avió gegant Airbus 380 de l'aerolínia China Southern es va enlairar amb retard després que una passatgera gran llancés algunes monedes en un dels motors de l'avió per buscar bons auguris per al viatge.
Alguns passatgers van veure com la dona llançava monedes al motor des de l'escala d'accés, i van avisar la tripulació, segons informen diversos mitjans xinesos. Tècnics de manteniment van revisar el motor i van trobar al seu interior nou monedes petites que podien haver causat problemes, i fins i tot una fallada completa del propulsor. El vol, entre les ciutats de Xangai i Canton, va patir un retard de més de cinc hores.
La passatgera, que anava acompanyada pel seu marit i altres familiars, semblava tenir mobilitat reduïda i al voltant dels 80 anys, segons van declarar alguns passatgers. En els últims anys s'han registrat nombrosos incidents protagonitzats per passatgers xinesos a bord d'avions, des de l'obertura de portes d'emergència amb l'aparell en terra fins a atacs al personal de vol. En resposta, el Govern xinès va crear una llista negra de persones a qui es prohibeix volar en avió.
- Home atrapat Rescaten un home tancat al recinte d'un prostíbul a Medinyà
- Urbanisme La UPF enderroca les últimes cases dels militars de la Ciutadella
- Judici fiscal general El cap de Gabinet d'Ayuso declara que "es desferma la bogeria" quan va donar el mail en què el fiscal es mostrava "disposat" a pactar amb González Amador
- L’acusat d’assetjar la família de Canet de Mar que va demanar més castellà a l’escola: «Va ser la crispació del procés»
- A Vilablareix Incendi al restaurant Mas Marroch dels germans Roca: crema tota la cúpula del local
- Prevenció Brian L. Mishara, psicòleg expert en suïcidi: "La primera pregunta no hauria de ser què et passa, sino qui ets"
- Crisi per la gestió de la dana El PP i Vox reprenen els contactes davant el relleu de Mazón i el nou cicle electoral
- Crisi per la gestió de la dana Rosa Álvarez: «Als nostres familiars els va matar la mala gestió, no el clima»
- Les memòries de l’excap de l’Estat Joan Carles, al seu fill: "Renunciar a la meva herència és rebutjar-me"
- El rei emèrit admet per primera vegada "relacions extraconjugals"
