Assassinat d'un tret després de recriminar a un home per orinar-li a sobre
La víctima, de 25 anys, celebrava la revetlla a la platja d'Arealonga de Chapela, a Vigo
/
Un home de 43 anys ha matat d'un tret un noi de 25 que li ha recriminat que orinés cap al lloc on estava celebrant la revetlla de Sant Joan amb els seus amics. El succés ha tingut lloc a la platja d'Arealonga de Chapela, a Redondela (Vigo), segons han informat fonts municipals.
El succés ha passat poc abans de les sis del matí quan la víctima i un amic han anat cap a un home que no coneixien i que estava "orinant cap a la platja" des d'un lloc alt, precisament cap a l'indret on es trobaven tots dos celebrant la revetlla de Sant Joan amb uns amics. Els dos nois li han recriminat la seva actitud, i l'home, sense dir ni mitja palabra, ha tret "la pistola d'una ronyonera" i "ha disparat al tòrax" al jove de 25, que ha mort. L'amic de la víctima, després del primer tret, ha empès l'agressor, que ha disparat "dos trets més" però sense tocar-lo.
ARMA DE GRAN CALIBRE
Els agents de policia han rebut l'avís dels fets i gràcies a la col·laboració ciutadana han obtingut una descripció de l'autor dels trets i l'han pogut localitzar just quan es disposava a agafar un taxi per abandonar el lloc, encara amb l'arma en el seu poder.
Notícies relacionadesEls agents han envoltat el fugitiu i l'han detingut prenent "mesures preventives" per evitar que tornés a disparar. L'arma que portava era de gran calibre. El detingut, un home de 43 anys, està retingut en dependències policials i té diversos antecedents.
Els serveis d'emergències que han anat al lloc dels fets només han pogut certificar la mort del noi. A més de les dotacions de serveis d'emergències i de Policia Nacional que han anat al lloc, també s'han personat membres de la policia científica, la policia judicial i la comissió del jutjat.
- "Entro i surto quan em ve de gust"
- Segona vida (23) / JORDI VILA-PUIG Jordi Vila-Puig, exjugador del Barça d’hoquei patins: "La meva vida és una aventura en el món de l’esport"
- Complexitat a les aules L’escola catalana té només un educador o integrador social per cada 1.000 alumnes vulnerables
- Baixa temporal Andreu Buenafuente abandona TVE de manera inesperada per prescripció mèdica: «He de parar una mica»
- Assaig Escapar-se dels Testimonis de Jehovà
- 'El segon cafè' de La 2Cat L’Editorial de Cristina Villanueva: Atrapats entre gegants
- LA RECONQUESTA DEL LIDERAT Flick reconstrueix al Barça després de la caiguda en el clàssic: 15 punts de 15
- Proposta legislativa El Govern defensa la necessitat que Catalunya tingui pressupostos de carboni i objectius «ambiciosos i vinculants» de reducció d’emissions
- Successos Un estudiant de Medicina atura un tren a Alacant per socórrer una turista danesa
- Els restaurants de Pau Arenós Restaurant Schierbeck: un finestral obert a la Cerdanya (atents a aquesta xef)
