A CASTELLBISBAL
Enxampat un camioner que superava vuit vegades el límit d'alcohol
Va xocar amb un altre camió, el conductor del qual va quedar ferit lleu, i amb dos turismes

/
Els Mossos han detingut a Castellbisbal (Barcelona) el conductor d'un tràiler per donar positiu en la prova d'alcoholèmia amb una taxa que superava vuit vegades el límit permès, després de tenir un accident.
Segons ha informat aquest dijous la policia catalana en un comunicat, va arrestar l'1 de maig aquest camioner de 32 anys per un delicte contra la seguretat del trànsit al donar positiu en la prova d'alcoholèmia amb una taxa d'1,23 mil·ligrams d'alcohol per litre d'aire espirat, quan el límit per a aquesta categoria de vehicles és de 0,15.
Els fets van passar a les 21.30 hores quan el camioner va iniciar la marxa des de l'àrea de servei de l'autopista AP-7 a Castellbisbal i va xocar amb un altre camió i amb dos turismes. El conductor va resultar ferit lleu.
- Tribunals Una veïna de Sant Adrià s’enfronta a 25 anys de presó per matar la seva parella amb «118 ganivetades» simulant «un joc sexual»
- Carme Forcadell: "Sabíem que pagaríem un preu, però no que seria tan car"
- L’estabilitat de la legislatura Puigdemont i Junqueras donen aire a Sánchez abans de reprendre el curs
- El futur Liceu Mar farà guanyar a BCN un nou passeig marítim
- De «no vull ser pare» a «superpare de l’any»: Bertín Osborne i la paternitat com a negoci
- Cas Cerdán Ineco i Tragsatec validen pagaments de 43.978 euros a la nòvia d’Ábalos
- Crisi migratòria Sols en una pastera amb 10 anys
- Tensió a Àsia Descoberta una base de míssils nord-coreana a prop de la Xina
- Concentració La UGT rebutja un conveni d’hostaleria a la baixa a Catalunya
- Guerra a l’est d’Europa Putin exigeix el Donbàs i rebutja les tropes occidentals a Ucraïna