25 maig 2020

Anar al contingut

EL PERIÓDICO guanya 9.000 lectors més

La capçalera del Grup Zeta és l'únic diari que creix, segons l'EGM

EL PERIÓDICO suma 9.000 lectors més i és l'únic diari que creix, segons l'Estudi General de Mitjans (EGM) publicat aquest dimecres i que mesura l'evolució de les audiències dels mitjans de comunicació. L'EGM certifica que la principal capçalera del Grup Zeta ha registrat un creixement de lectors de l'1,9% comparat amb el control anterior i se situa en 471.000 lectors.

L'aposta d'EL PERIÓDICO pels temes propis, pels continguts socials i per l'actualitat de Barcelona ha resultat així premiat pels lectors.

En general, no obstant, l'audiència total dels diaris baixa un 3,2% i la de les revistes, un 2,6%. EL PERIÓDICO és l'únic dels cinc grans diaris de pagament que creix. Contràriament, 'El País, amb 1.141.000 lectors, cau un 6,2%, seguit d''El Mundo', que amb 716.000 lectors perd un 5,9% d'audiència, i 'La Vanguardia', que perd 5.000 lectors (un 0,9%) i es queda amb 581.000 lectors. 'La Voz de Galicia' perd un 1,2% i es queda amb 565.000 lectors. 

Pel que fa als diaris regionals del Grup Zeta, 'Córdoba' suma 73.000 lectors; 'Mediterráneo', 91.000; 'El Periódico de Aragón', 33.000; 'Extremadura', 42.000 i 'La Crónica', 21.000.

Pel que fa a la premsa esportiva, 'Sport', un dels diaris del Grup Zeta, suma 436.000 lectors, els mateixos que 'Mundo Deportivo', que cau un 6,4% en audiència. 

Pel que fa als setmanaris del Grup Zeta, 'Tiempo', suma 76.000 lectors i és de les poques revistes del país que creix; ni més ni menys que un 18,8%. 'Cuore' suma 311.000 lectors mentre que 'Interviú' té 432.000 fidels. Pel que fa a les revistes mensuals, 'Viajar' suma 193.000 lectors; 'Woman', 159.000 i 'Cuore Stilo', 168.000.